Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаткова література

26. Андрухович Ю. Центрально-Східна ревізія / Юрій Андрухович // Сучасність. – 2000. – № 3. – С. 3–6.

27. Андрусяк І. Латання німбів / Іван Андрусяк. – Ів.-Франківськ : Тіповіт, 2008. – 254 с.

28. Баран Є. До розмови про «ранні» дев’яності / Євген Баран // Іменник. Антологія 1990-х / Упор. А. Кокотюха, М. Розумний. – К. : Смолоскип, 1997. – С. 210–223.

29. Баран Є. Від «Позадесятників» до «Цеху поетів» / Євген Баран // Кур’єр Кривбасу. – 2000. – № 130. – С. 148–152.

30. Баран Є. Літературні дев’яності : підсумки й перспективи / Євген Баран // Кур’єр Кривбасу. – 1999. – № 116. – С. 3–7.

31. Бондар-Терещенко І. Функціональні механізми літературного дискурсу 1990-х / Ігор Бондар-Терещенко // Слово і час. – 2005. – № 2. – С. 62–71.

32. Бондар-Терещенко І. Неоліт (Про літепохи) / Ігор Бондар-Терещенко // Кур’єр Кривбасу. – 2005. – № 192. – С. 204–206.

33. Бондар-Терещенко І. Право на позу. Дещо про літературне десятництво / Ігор Бондар-Терещенко // Кур’єр Кривбасу. – 2002. – № 157. – С. 149–152.

34. Боренька Я. Академічні заручники системи : політологія, політика і покоління / Ярина Боренька // Ї. – 2002. – № 24. – С. 21–23.

35. Гамалій Г. Нова література нової України / Г. Гамалій // Кур’єр Кривбасу. – 1997. – № 9. – С. 149–150.

36. Гнатюк О. «Нативісти» проти «модернізаторів» : змінне і постійне в європейській дискусії / О. Гнатюк // Гнатюк О. Прощання з імперією: Українські дискусії про ідентичність. – К. : Критика, 2005.

37. Голобородько Я. Поетична меритократія : Василь Герасим’юк, Ігор Римарук, Тарас Федюк / Ярослав Голобородько. – К. : Факт, 2005. – С. 3–6.

38. Даниленко В. Мистецтво розпускання павичевого хвоста (Реклама та піар у сучасній українській літературі) / Володимир Даниленко // Кур’єр Кривбасу. – 2006. – № 197. – С. 176–180.

39. Демська Л. Зміна поколінь – реальність проблеми? / Леся Демська-Будзуляк // Слово і час. – 2001. – № 1. – С. 31–35.

40. Дністровий А. Література доби пост колоніалізму : PRO ET CONTRA / Анатолій Дністровий // Література плюс. – 1998. – № 4–5. – Листопад-грудень.

41. Жулинський М. Пролегонеми до деміургів (Про сучасний стан українського літпроцесу) / Микола Жулинський // Кур’єр Кривбасу. – 2000. – № 128. – С. 99–108.

42. Зборовська Н. ІБТ у масці Григорія Грабовича (а також із приводу написання історії української літератури) / Ніла Зборовська // Слово і час. – 2005. – № 9. – С.

43. Зборовська Н. Вісімдесятництво як колоніальна симптоматика / Ніла Зборовська // Зборовська Н. Код української літератури. Проект психоісторії новітньої української літератури. – К. : Академвидав, 2006. – С. 395–468.

44. Кравченко І. Літературний процес: гра і поза грою / Ігор Кравченко // Літературна Україна. – 2000. – 13 січня. – С. 2.

45. Мержинська Г. «Східноєвропейська» модифікація постмодернізму / Ганна Мережинська // Слово і час. – 2002. – № 4. – С. 6–8.

46. Нога Ю. Вирване покоління / Ю. Нога // Кокотюха А., Розумний М. Лірика дев’яностих. Любити живих : Художньо-документ. повість. – Харків, 2004. – 289 с.

47. Окара А. Література та метафізика : «Іменник. Антологія дев’яностих» (Спроба відстороненого московського прочитання) / Андрій Окара // Молода нація. – 1999. – № 12. – С. 55–70.

48. Опришко М. Орфізм як міфологема постмодернізму та його національна версія в художній прозі Ю. Андруховича / М. Опришко // Акт. проблеми слов’ян. філології: Міжвуз зб. наук. ст. – К. : ТОВ «Вид-во «Аспект-Поліграф», 2008. Вип. 17. – С. 325–331.

49. Павлишин М. Козаки в Ямайці : постколоніальні риси в сучасній українській культурі / Марко Павлишин // Українська мова та література. – 2005. – № 15. – С. 14–15; Слово і час. – 1994. – № 4–5. – С. 65–68.

50. Пашковський Є Література як злочин / Євген Пашковський // Український аналітичний клюб. Асоціація «Нова література». Вип. 1. Конгрес Українських націоналістів. – Квітень. – 1993. – С . 3–6.

51. Скаліцкі М. Дуже стисла феноменологія нової хвилі української художньої літератури / Михайло Скаліцкі // Кур’єр Кривбасу. – 1997. – № 71–72. – С. 38–41.

52. Сулима М. «Постколоніалізм у сучасній українській літературі : симптоми, тенденції, явища / Микола Сулима // Дивослово. – 2003. – № 7. – С. 3–12.

53. Сучасна українська література кінця ХХ ст. – п. ХХІ ст. : [Для старш. шкільного віку] [Упор. текстів, передм. І. Андрусяка]. – К. : Школа, 2006. – С. 3–6; 434–445.

54. Сучасна українська література. Уроки за програмою факультативного курсу для 10 класу // Українська мова та література. – 2008. – № 13–16. – С. 17–21.

 

Питання для перевірки знань

1. Розкрийте культурно-історичні умови формування новочасної української літератури.

2. Дайте визначення поняття «сучасний літературний процес», розкрийте його хронотоп.

3. Назвіть періодизацію літературного процесу кінця ХХ – поч. ХХІ ст.

4. Проаналізуйте діяльність і декларації Спілки письменників України та Асоціації українських письменників. Визначте спільні та відмінні риси. Обґрунтуйте висновки.

5. Як змінилася літературна ситуація в кінці 80 – на поч. 90-х? На які цінності орієнтується молода генерація українських митців?

6. У чому суть полеміки між молодшим і старшим поколіннями письменників?

7. Чому Є. Пашковський назвав українську літературу радянського періоду «література як злочин»?

8. Яку роль у дикусії поколінь відіграли щоденники В. Медведя В. «Pro domo sua»?

9. Поясніть причини розколу серед письменників – на митців, що зорієнтовані на західну культуру і тих, хто сповідує «просвітянізм». Назвіть представників цих напрямів. Чи не вбачаєте ви витоки цього розколу ще в літературних тенденціях 1920-х років, зокрема, перебігу дискусії 1925–1928 рр.?

10. Чим пояснюється виникнення численних письменницьких угруповань у 80–90-ті роки?

11. Назвіть ці угруповання та їхніх представників. Коротко розкрийте значення назв об’єднань.

12. Чому літературний процес к. ХХ ст. називають «постколоніальним»?

13. Що таке дискурс? Назвіть основні дискурси в сучасному літературному процесі (за Є. Бараном, В. Єшкілєвим, В. Пахаренком, Р. Харчук).

14. Чим обумовлений «географічний» принцип класифікації літературного процесу порубіжжя? (за Н. Білоцерківець, В. Даниленком та ін.).

15. Що таке літературне покоління? Які основні чинники беруться до уваги при виділенні певного літературного покоління?

16. У чому суть т. зв. «поколіннєвого переживання»? Прокоментуйте його тлумачення Л. Демською-Будзуляк (Див.: у «Матеріалах до теми»).

17. Чи поділяєте ви тривогу В. Медведя щодо кризового стану розвитку сучасної української літератури : «Сьогодні не на жарт постає питання: чи існує українська література. […] Є за очевидний факт, що література більше не може слугувати ілюстрацією до романтичної доби нашого унезалежнення»? Чим, на вашу думку, зумовлена ця криза ?

18. Які сучасні літературні періодичні видання вам відомі?


Читайте також:

  1. II. Спеціальна література
  2. V. Довідкова література
  3. Базова література
  4. Базова навчально-методична література
  5. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  7. Використана література
  8. Використана література
  9. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  10. Довідкова література
  11. Додаткова
  12. Додаткова




Переглядів: 668

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основна література | Лекція 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.