МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міждисциплінарна інтеграціяЗавідувач кафедри професор Іщейкіна Ю.О.
Методичні розробки лекції для викладачів
Кількість годин – 2. 1. Науково-методичне обґрунтування теми: Термодинаміка біологічних процесів - це розділ биофизики, що вивчає загальні закономірності перетворення енергії. Термодинамика розглядає також проблеми стійкості і эволюції біологічних систем. Методи термодинаміки використовуються для аналізу макроскопічних систем, що складаються з великого числа молекул. Цей розділ входить в біофізику складних систем. Закони класичної термодинаміки використовуються в біології, по-перше для розрахунку параметрів енергетичних перетворень в організмі і, по-друге, для визначення ККД біологічних процесів. Термодинамічний аспект необхідно враховувати при вивченні фізико-хімічних процесів. Термодинаміка біологічних процесів послужила основою для розробки уявлень про джерела енергії процесів життєдіяльності, виявилася плідною для розуміння і кількісного аналізу таких біологічних процесів як генерація біопотенціалів, осмотичні явища, м'язові скорочення. Для підтримки життя в біологічних системах на всіх рівнях структурної організації від цілого організму до клітини, як структурно-функціональної одиниці живого, необхідний постійний обмін енергією і речовиною з навколишнім середовищем. Отже живі організми є відкритими термодинамічними системами. Термодинаміка таких систем істотно відрізняється від класичної.
2. Навчальні цілі лекції: мати представлення про енергетику біосистем з точки зору термодинамічного підходу, а також про методи використання тепла іхолоду в медицині. 3. Цілі розвитку особистості майбутнього фахівця:
- розвивати наукове мислення студентів(а=3); - розвивати зацікавленість студентів своєю майбутньою професією; - формувати професійний розвиток психічних процесів майбутнього медичного працівника; - розвивати систему професійно-значимих рис особистості : відповідальність, комунікабельність, стриманість, толерантність, витримку, мобільність що до різних екстрених професійних ситуацій. Міждисциплінарна інтеграція
План та організаційна структура лекції
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|