МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міждисциплінарна інтеграціяЗавідувач кафедри професор Іщейкіна Ю.О.
Методичні розробки лекції для викладачів
Біомеханіки, біоакустики, біореології та гемодинаміки Кількість годин – 2. 1. Науково-методичне обґрунтування теми:
Гемодинаміка - розділ фізіології кровообігу, що вивчає причини, умови і механізми руху крові в серцево-судинній системі на основі використання фізичних законів гідродинаміки. Кровообіг - циркуляція крові по організму. Кров приводиться в рух скороченнями серця і циркулює по судинах. Кров забезпечує тканини організму киснем, поживними речовинами, гормонами і доставляє продукти обміну речовин до органів їх виділення. Збагачення крові киснем відбувається в легенях, а насичення поживними речовинами - органах травлення. У печінці і нирках відбувається нейтралізація і виведення продуктів метаболізму. Кровообіг регулюється гормонами і нервовою системою. Розрізняють малий (через легені) і великий (через органи і тканини) круги кровообігу. Кровообіг - важливий чинник в життєдіяльності організму людини і ряду тварин. Кров може виконувати свої різноманітні функції тільки знаходячись в постійному русі. Порушення гемодинаміки можуть спричинити різноманітні порушення функціонування організму, тому розуміння механізмів гемодинаміки є важливим для аналізу роботи організму в цілому.
2. Навчальні цілі лекції: мати представлення про закони гідро- і гемодинаміки, роботу серцево-судинної системи, реологічні характеристики крові. 3. Цілі розвитку особистості майбутнього фахівця:
- розвивати наукове мислення студентів(а=3); - розвивати зацікавленість студентів своєю майбутньою професією; - формувати професійний розвиток психічних процесів майбутнього медичного працівника; - розвивати систему професійно-значимих рис особистості : відповідальність, комунікабельність, стриманість, толерантність, витримку, мобільність що до різних екстрених професійних ситуацій. Міждисциплінарна інтеграція
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|