МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Д о н е ц ь к – 2010УДК 658.012.4 (029)
Укладачі: Смерічевська С.В. к.е.н., доцент Ібрагімхалілова Т.В., асистент кафедри «Менеджмент і логістика» Рецензент: Лутай д.е.н., проф., Методичні вказівки щодо вивчення навчального модулю “Основи менеджменту ” (для студентів денного та заочного відділень, що навчаються за напрямом «Логістика»). / Укладач: С.В. Смерічевська, Т.В. Ібрагімхалілова - Донецьк: ДААТ, 2010. - 45 с. ВСТУП Метою вивчення дисципліни "Менеджмент на підприємствах автомобільного транспорту" є надання студентам теоретичних знань з питань управління підприємствами автомобільного транспорту та придбання студентами навичок рішення практичних ситуацій щодо управління діяльністю конкретних підприємств різних форм власності. Викладання курсу спрямовано на формування у студентів чіткого усвідомлення сутності та важливості управління як інструменту досягнення економічної незалежності, конкурентоспроможності та прибутковості підприємств. Задачами дисципліни є: - ознайомити студентів із сутністю менеджменту, розкрити зміст механізму та процесу управління; - розглянути особливості механізму управління підприємствами різних форм власності та умови й послідовність формування на практиці раціональної структури управління; - забезпечити засвоєння студентами особливостей цільового, функціонального, системного та ситуаційного підходів до управління підприємствами; - надання студентам практичних навичок щодо побудови "дерева проблем", розробки матриці розподілу функцій між функціональними підрозділами підприємства та побудови схеми організаційної структури управління конкретним підприємством; - ознайомити студентів з передовим досвідом щодо рішення проблем управління. Програма курсу для студентів заочного відділення передбачає лекційні часи, семінарські заняття, самостійну роботу студентів і виконання контрольної роботи з дисципліни. Завершується вивчення курсу складанням іспиту.
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО ВИКОНАННЯ
|
||||||||
|