МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Психологічні теорії гештальт-психології.1. Основне поняття гештальтпсихологии, що використалося також Австрійською і Лейпцігською школами, яке позначає цілісні (тобто що не зводяться до суми своїх частин) структури свідомості, називається: А. фи-феномен Би. гештальт У. ізоморфізм Р. всі варіанти 2. Гештальт-психологія - психологічний напрям, що існував в А. у Америці з 30 по 40-і рр. ХХ в. Би. у Германії в кінці Х в У. у Германії з початку 10-х до середини 30-х рр. XX в. Р. немає варіанту 3. Філософською основою Гештальпсихологиі є: А. «критичний реалізм» Би. «механістичний детермінізм» У. « об'єктивний ідеалізм» Р. всі варіанти 4. Психологічні поняття і методи в Гештальтізме - : А. погляди на мислення як утворення «навиків» шляхом проб і помилок Би. цілісне переживання, проблемна ситуація, інсайд, метод «міркування вголос» У. в рамках початкових феноменологічних установок Р. всі варіанти 5. Ідеї гештальтпсихологов зробили значний вплив на розвиток: А.необихевиоризма Би. психології сприйняття, когнітивній психології У. системного підходу в науці, окремих напрямів психологічної практики (зокрема, гештальттерапии). деяких концепцій міжособового сприйняття. Р. всі варіанти. 6. Історія гештальтпсихологии починається з виходу роботи: А. М. Вертгеймера «Експериментальні дослідження сприйняття руху» Б. Келера «Фізичні гештальты у спокої і стаціонарному стані» У. «Експериментальні дослідження восприя руху» Р. «Гештальт-психологія» 7. Вертгеймер також описав явище «чистого руху», який отримав назву: А. броуновсеого рухи Би. хаотичного руху У. стробоскопічного руху. Р. всі варіанти 8. У 20-х рр., в Берліні складається школа гештальтпсихологии з участю: А. Макса Вертгеймера Б. Курта Коффки В. Вольфганга Келера Г. Курта Льовіна Д. Все варіанти 9. Всі процеси дійсності визначаються закономірностями гештальта і пояснення психічних явищ повинне полягати в знаходженні: А. невідомого доданку Би. відповідних структур в мозкових процесах У. невідомого дійсного Р. всі варіанти 10. Принцип ізоморфізму розглядався гештальтпсихологами як: А. вираз структурної єдності мира— фізичного, фізіологічного і психічного. Би. цілого — вищого У. результат інтелекту, творчого синтезу Р. всі варіанти 11. У гештальтпсихологии по Келеру інтелектуальне рішення полягає в тому, що: А. елементи поля, що раніше не зв'язуються, починають об'єднуватися в деяку структуру Би. відбувається перехід на нову крапку в результаті осяяння — инсайта У. об'єднуються в ціле частини Р. варіанти А і Б 12. Гештальтпсихологи підкреслюють, що, хоча мислення є єдиний процес, в його динаміці можна виділити такі етапи: А. постановка завдання на основі умов; угрупування, реорганізація, ствуктурирование; виявлення структури шляхом инсайта; знаходження шляхів реалізації відповідно до цієї структури Би. актуалізація, новий підхід, узагальнення, застосування, висновки У. вибір рішення, рішення, вихід із завдання Р. всі варіанти 13. Важливу область гештальтпсихологии склали дослідження в області потреб, волі, афектів, головним чином пов'язані з ім'ям А. Макса Вертгеймера Б. Курта Коффки В. Вольфганга Келера Г. Курта Льовіна 14. У статті «Наміру, воля і потреби» указується, що підставою людської активності в будь-яких її формах, будь то асоціація, вчинок, мислення, пам'ять, є А. намір — потреба Би. мета У. воля
Читайте також:
|
||||||||
|