Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підсумкові завдання до модуля IV

1.Суспільний підхід до аналізу суспільства.

2. Суспільство як процес. Проблема сенсу історії.

3. Загальні сфери життєдіяльності суспільства.

4. Соціальний прогрес. Формаційний та цивілізаційний підходи до аналізу суспільства.

5. Історична генеза соціальних спільнот.

6. Форми суспільної свідомості, їх взаємозв'язок та взаємообумовленість.

7. Людина, індивід, особистість.

8. Діяльність, її види. Активність суб'єкта.

9. Соціалізація, індивідуалізація. Соціальна роль особистості.

10. Специфіка ціннісного ставлення людини до світу.

11.Суспільство та природа. Глобальні екологічні проблеми.

12. Релігія як історико-культурний та соціальний феномен.

13. Визначення релігії та її основні функції.

14. Національні релігії. Індуїзм. Іудаїзм.

15. Буддизм.

16. Християнство.

17. Іслам.

18. Свобода совісті в Україні.

19. Нові релігійні течії та організації в Україні.

20. Предмет та функціональне покликання етики.

21. Сутність основних моральних та етичних вчень.

22. Основні категорії етики.

23. Моральний досвід та проблеми практичної етики.

24. Моральні принципи ділового спілкування.

25. Предмет та завдання естетики.

26. Системність та нормативний характер естетики.

27. Естетична діяльність, її види.

28. Художня культура суспільства.

29. Функції мистецтва.

30. Основні естетичні категорії.





Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ IV | ПРИКІНЦЕВЕ СЛОВО

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.