МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вимоги до звіту2.4.1. Побудувати часові діаграми випрямленої напруги за умови використання активного, активно-індуктивного та активно-ємнісного навантаження випрямляча. 2.4.2. Дати приклади спектральних діаграм випрямленої напруги з поясненнями їх зміни при зростанні параметрів реактивних елементів. 2.4.3. Розрахувати коефіцієнти пульсацій випрямленої напруги, використовуючи формулу:
. Побудувати графічні залежності KП від параметрів реактивних елементів у навантаженні випрямляча. 2.4.4. Побудувати і обґрунтувати зовнішні характеристики, що були отримані в результаті обробки експериментальних даних. 2.4.5. Побудувати графічні залежності коефіцієнта гармонік від параметрів реактивних елементів в навантаженні випрямляча. Коефіцієнт гармонік, що використовується в Фур’є-аналізаторі, розраховується за формулою: . 2.4.6. Побудувати графік залежності середнього значення випрямленої напруги від ємності конденсатора для схеми подвоєння напруги. Дати пояснення. 2.4.7. Пропонується самостійно, використовуючи опцію Parameter Sweep…, провести досліди по визначенню впливу параметрів елементів R і C на величину випрямленої напруги.
Завдання для самотестування і атестації 2.5.1. Дати фізичне обґрунтування зовнішніх характеристик випрямляча при його роботі на активне і активно-ємнісне навантаження. 2.5.2. Пояснити результати Фур’є-аналізу випрямленої напруги, в тому числі, характер зміни коефіцієнта гармонік при зростанні величин параметрів реактивних елементів. 2.5.3. Дати пояснення впливу реактивних елементів на величину змінної складової випрямленої напруги з урахуванням теоретичного і практичного матеріалу, що був вивчений при виконанні лабораторної роботи. 2.5.4. Обґрунтувати алгоритм функціонування випрямляча для найпростішого режиму роботи з метою написання програм, які б могли змоделювати його роботу. 2.5.5. Обґрунтувати особливості вибору випрямляючих діодів або діодних мостів для малопотужних випрямлячів при роботі на активно-ємнісне навантаження. 2.5.6. Пояснити, у чому полягає різниця в виборі діодів при роботі випрямляча на активно-індуктивне та активно-ємнісне навантаження. 2.5.7. Навести розрахункові формули для вибору діодів та діодних мостів при різному характері навантаження. 2.5.8. Навести розрахункові формули для визначення параметрів елементів індуктивного та індуктивно-ємнісного навантаження.
|
||||||||
|