МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
Пункти навантаження вугілля (руди) із шахт
Длянавантаження у вагони вугілля і руди, що відвантажуються в місцях їхнього видобутку, застосовують два способи навантаження: бункерний і безбункерний. При бункерному способі вантаж попередньо накопичується в бункерах, ємність яких звичайно складає 40-50% добового навантаження; крім того, улаштовується запасний склад, куди направляють вантаж при заповненні бункерів і затримках у подачі вагонів. При безбункерному способі корисні копалини вантажаться під час роботи шахти безпосередньо у вагони з транспортуючих пристроїв безупинним потоком за допомогою навантажувального конвеєра і системи навантажувальних жолобів. При цьому способі відпадає потреба в бункерах, зменшується трудомісткість робіт з навантаження і можна обійтися без запасних складів, якщо чітко забезпечувати своєчасну подачу порожніх вагонів. Спосіб навантаження вибирають на основі техніко-економічних розрахунків у залежності від обсягу добового навантаження. На багатьох шахтах передбачають застосування обохспособів навантаження: бункерного і безбункерного. Кількість навантажувальних колій залежить від добової продуктивності шахти, кількості вагонів, одночасно подаваних під навантаження, і числа подач. У більшості випадків на пунктах навантаження є 1…2, рідко 3 колії. У схемі, наведеній на рис. 12.7, крім двох навантажувальних колій (3 і 4), є: головна колія I, яка використовується для пропуску передаточних поїздів до інших шахт (якщо пункт прохідний) і обгону локомотивів, шлях 2 - для прийому передаточних поїздів, накопичення і відправлення передаточних поїздів і тупикова колія 5 - для вивантаження прибуваючого кріпильного лісу. При невеликому обсязі роботи операції, виконувані на коліях I і 2, можуть сполучатися на одній колії. Пунктиром на схемі показана можливість укладання додаткової колії для навантаження вугілля з запасного складу. Перестановка вагонів з однієї колії на іншу здійснюється по головній колії, а при несприятливому профілі і плані головної колії на підході до пункту навантаження укладається витяжна колія, показана пунктиром. Вагони на навантажувальних коліях переміщаються маневровими лебідками.
Тема 13. ПОРТОВІ ТА ПОРОМНІ СТАНЦІЇ
Читайте також:
|
|||||||||
|