Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні принципи діяльності хоспісів

Сесілія Сондерс залишила нам у спадок, керівні принципи ро­боти хоспісу. Вона називала їх «перевірочним списком» для кож­ного члена команди, за яким вони можуть звіряти свої досягнен­ня:

• колектив і кожен співробітник хоспісу повинні мати непо­борне бажання продовжувати свою справу;

• хоспіс має бути самостійним і зберігати право вступу в ньо­го тільки за потребою хворого. У хоспісі не повинно бути ніякої корупції;

• хоспіс повинен мати повагу в медичних колах. Що більше його лікарів є фахівцями-онкологами і медсестер мають освіту в галузі паліативної онкології, тим більшу довіру викликає хоспіс;

• з самого початку роботи хоспісу треба ввести службу вдома. Виїзна служба є «серцем» хоспісу, тому що для хворого, чиї тяж­кі симптоми захворювання вдається тримати під контролем і чия сім'я уміє і може за ним доглядати, природно жити й помирати вдома;

• необхідна підтримка уряду; хоспіси і уряд потребують один одного;

• будівля і територія хоспісу мають бути привабливими, але краса інтер'єру не повинна заважати створенню в хоспісі домаш­ньої обстановки для пацієнтів;

• співробітники хоспісу повинні визнавати необхідність на­вчання;

• треба постійно оцінювати те, що вже зроблено, і не боятися впроваджувати нове (наприклад, організація денного стаціонару як додаток до основних підрозділів — виїзної служби й стаціо­нару);

• хоспіс має бути невеликим — 20—25 ліжок;

• треба дозволяти хворим давати персоналу вказівки, що ро­бити;

• не можна допускати, щоб хоспіс вважався місцем тільки

для вмирання.

Принципи діяльності хоспісів на сучасному етапі

1. Послуги хоспісу безкоштовні. За смерть не можна платити,

як і за народження.

2. Хоспіс — будинок життя, а не смерті.

3. Контроль за симптомами дозволяє якісно поліпшити життя

пацієнта.

4. Смерть, як і народження, — природний процес. Його не можна квапити і гальмувати. Хоспіс є альтернативою евтаназії.

5. Хоспіс — система комплексної медичної, психологічної й соціальної допомоги хворим.

6. Хоспіс — школа і підтримка родичів та близьких пацієнта.

7. Хоспіс — це світогляд гуманізму.

Хоспіси — заклади охорони здоров'я для надання медичної, соціальної і психологічної допомоги переважно онкологічним хворим у термінальній стадії хвороби й психологічної підтримки їхніх родичів.

Структура хоспісу

Хоспіс має такі служби: поліклінічне відділення (виїзна служ­ба й денний стаціонар), стаціонар на 25—30 ліжок, організаційно-методичний кабінет.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  8. II. Основні засоби
  9. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. III. Мотивація навчальної діяльності
  12. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя




Переглядів: 4445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Паліативна і хоспісна допомога | Контингент хворих і критерії відбору

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.