Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тест 4. Доберіть з правої колонки правильні визначення форм і способів

фінансування бюджетних установ:

А. Формами фінансування бюджетних установ є … Б. Способами фінансування бюджетних установ є … а) відкриття кредитів на фінансування видатків; б) перерахування коштів на поточні (реєстраційні) рахунки; в) зарахування бюджетних і позабюджетних коштів на розрахунковий рахунок; г) переказ коштів за відомчою струк­турою; д) фінансування через органи Дер­жавного казначейства.

Тест 5. Субрахунок № 681 «Внутрішні розрахунки за загальним фондом» щодо

балансу є:

а) активним;

б) пасивним;

в) активно-пасивним;

г) забалансовим;

д) немає правильної відповіді.

 

Тест 6. Вкажіть ознаки, за якими відрізняються поточні та реєстраційні

рахунки:

а) сфера застосування;

б) регламентація порядку відкриття;

г) кількість рахунків;

д) місце відкриття;

е) термін дії;

є) функціональне призначення;

ж) немає правильної відповіді.

 

Тест 7. Доберіть з правої колонки правильне визначення касових і фактичних

видатків:

А. Касові видатки — це … а) видатки за рахунок загального фонду; б) видатки за рахунок спеціального фонду;
Б. Фактичні видатки — це … в) видатки за рахунок коштів ви­щого розпорядника коштів;
  г) виплати, здійснювані з поточних чи реєстраційних рахунків як готівкою, так і шляхом безготівкових перерахувань;
  д) кінцеві видатки установи, офор­млені відповідними документами.

Тест 8. Доберіть з правої колонки види касових і фактичних видатків за кодом економічної категорії 1110 «Оплата праці працівників бюджетних установ»:

А. Касові видатки — це … а) нарахована допомога за тимчасовою непрацездатністю;
Б. Фактичні видатки — це … б) перерахований до бюджету прибутковий податок з громадян;
  в) утриманий збір на обов’язкове пенсійне страхування;
  г) виплачена з каси заробітна плата працівникам;
  д) нарахована заробітна плата працівникам за посадовими окладами;
  е) отримана з реєстраційного рахун­ка готівка на виплату заробітної плати;
  є) перераховані фонду на випадок безробіття відповідні платежі;
  ж) нараховані компенсації учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС.

 

Тест 9. Рахунок № 80 «Видатки загального фонду» щодо балансу є:

а) активним;

б) пасивним;

в) активно-пасивним;

г) немає правильної відповіді.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  8. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  9. Алгоритм визначення проекцій точок на поверхнях обертання
  10. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  11. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  12. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту




Переглядів: 447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОБЛІК ІНШИХ КОШТІВ | Тест 10. Суб’єктами здійснення контролю за витрачанням коштів державного

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.