Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Змістовий модуль 2. Організація маркетингової діяльності підприємства

Тема 6. Маркетингова цінова політика

Сутність, роль, завдання маркетингової цінової політики. Поняття цінової стратегії й цінової тактики.

Види цін та їх економічні характеристики. Характеристики цін: залежно від обороту, який вони обслуговують; від впливу держави на ці­ноутворення; від особливостей комерційного контракту. Перелік та ха­рактеристика факторів ціноутворення.

Процес ціноутворення. Склад і характеристика етапів ціноутворен­ня: визначення мети і завдань ціноутворення, аналіз попиту на товар, аналіз витрат, аналіз цін конкурентів, вибір методу ціноутворення, вибір цінової стратегії, адаптація цін.

Сутність методів ціноутворення: орієнтованих на витрати (метод "витрати плюс прибуток", метод, орієнтований на аналіз беззбитковості та забезпечення цільового прибутку); орієнтованих на попит (параметри­чний метод, агрегатний метод, метод встановлення ціни на основі аналізу економічної цінності товару для споживача, метод визначення цінових порогів); орієнтованих на конкурентів (метод поточних цін, тендерне ціноутворення).

Стратегії ціноутворення. Перелік та порівняльна характеристика стратегій ціноутворення. Тактичні підходи до встановлення остаточної ціни. Форми адаптації цін: знижки, політика неокруглених цін, цінове сти­мулювання збуту. Встановлення цін у межах товарного асортименту і товарної номенклатури.

Тема 7. Маркетингова політика продажу

Сутність і значення маркетингової політики збуту. Поняття маркетингової збутової політики, її мета, завдання.

Поняття каналів розподілу. Структура каналів розподілу, їх види, характеристики (рівень, ширина). Вибір структури каналу розподілу.

Маркетингові посередники. Види маркетингових посередників, їх функції і характеристика. Роздрібна й оптова торгівля. Функції і форми оптової торгівлі. Функції і форми роздрібної торгівлі.

Види збуту та системи розподілу продукції. Характеристика видів збуту: ексклюзивний, селективний, інтенсивний. Вертикальні і гори­зонтальні маркетингові системи розподілу продукції.

Тема 8. Маркетингова політика просування

Сутність, роль, завдання маркетингової політики просування. Мета і функції просування товару. Основні елементи комплексу маркетингових комунікацій.

Характеристика етапів процесу просування товару: визначення ці­лей просування; оцінювання факторів, що впливають на комплекс просування; розробка стратегії просування; складання та розподіл бю­джету просування, оцінювання комплексу просування. Витрати, пов'язані з просуванням товару.

Характеристика елементів комплексу маркетингових комунікацій. Сутність реклами, її види, засоби і канали розповсюдження. Стимулюва­ння збуту: характеристики та засоби (засоби стимулювання споживачів, посередників, власного торгового персоналу). Персональні продажі, їх сутність та особливості. Робота з громадськістю (паблік рілейшнз): цілі і прийоми. Прямий маркетинг: комунікативні цілі і сутність. Синтетичні засоби маркетингових комунікацій: виставки, спонсорство, інтегровані маркетингові комунікації на місці продажу.

Тема 9. Організація маркетингу

Сутніть, мета, завдання управління маркетингом. Поняття маркетингового менеджменту.

Організаційні структури маркетингу: функціональна, товарна регіональна, сегментна структури служби маркетингу, змішані організаційні структури (функціонально-товарні (матричні), функціонально-регіональні, товарно-регіональні).

Роль і функції служби маркетингу. Вимоги до керівника служби маркетингу. Взаємовідносини служби маркетингу з іншими підрозділами підприємства. Розподіл задач, повноважень та відповідальності в системі організації маркетингу.

Тема 10. Контроль маркетингу

Сутність, мета та завдання маркетингового контролю. Етапи маркетингового контролю: перелік та характеристика.

Види маркетингового контролю. Контроль за виконанням річного плану маркетингу. Контроль за прибутковістю. Стратегічний контроль.

Особливості проведення аудиту маркетингу. Мета, характеристики, етапи маркетингового аудиту. Внутрішній та зовнішній маркетинговий аудит. Поняття ревізії маркетингу, її мета, завдання та основні етапи.

Тема 11. План маркетингу підприємства

 

Поняття системи планування маркетингу. Складові системи: планува­ння маркетингу та стратегічне маркетингове планування.

Призначення плану маркетингу. Структура (розділи) плану маркети­нгу: контрольні показники; поточна маркетингова ситуація; небезпеки і можливості (для кожного товару); задачі та проблеми; стратегія марке­тингу; програми дій, бюджет (фінансовий план фірми); порядок контролю за здійсненням маркетингових заходів. Види планів маркетингу.

Структура стратегічного маркетингового плану. Процес стратегічного маркетингового планування. Характеристика його етапів. Рівні стратегі­чного маркетингового планування: корпоративний, рівень бізнес-одиниць, рівень товару.

Глобальні стратегії, базові стратегії, стратегії зростання, кокурентні стратегії, функціональні стратегії, а також стратегії залежно від терміну їх реалізації, етапу життєвого циклу товару, методу вибору цільового ринку, стану ринкового попиту та ін.

5. Порядок виконання контрольної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни „Маркетинг”

Структура контрольної роботивключає:

ü відповідь на два теоретичних питання у вигляді доповіді (есе) обсягом 10 - 15 стор. тексту;

ü розв’язання задач, які собою представляють типові ситуації в галузі маркетингу.

Оформлення контрольної роботи. До контрольних робіт з дисципліни “Маркетинг” виставляються такі вимоги:

1) Контрольна робота повинна бути написана самостійно і відрізнятися критичним аналізом питань, що входять до її предмету. Текст роботи має бути надрукований на принтері через 1,5 міжрядкових інтервали до тридцяти рядків на сторінці на одному боці аркуша білого паперу формату А4. Шрифт Times New Romal, 14 пт. Текст розміщується на сторінці, яка обмежується полями: лівим — 20 мм, правим — 10 мм, верхнім — 20 мм, нижнім — 20 мм. Відстань між заголовком і текстом має бути в межах 15–20 мм.

2) Практична частина контрольної роботи повинна містити обґрунтовані висновки до кожної вправи.

Порядок зарахування контрольної роботи.Контрольна робота оцінюється викладачем з урахуванням повноти відповіді на теоретичне питання і кількості вірно розв’язаних задач.

Форма закріплення варіанта. Номер теоретичного питання і варіанти до практичних завдань (якщо задача передбачає різні варіанти) обираються студентом виходячи з цифри його порядкового номеру у навчальному журналі групи.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. Організація і проведення спортивних походів
  11. II. Організація перевезень
  12. II. Організація перевезень




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль 1. Теоретичні основи маркетингу | Варіанти для теоретичної частини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.