МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 6. Введення в стандартизацію на автомобільному транспорті. Роль інженера у розвитку транспортних засобів і його основні якостіСтандартизація є чинником підвищення надійності, комфортності та безпечності транспортних засобів, якості робіт та послуг відповідно до розвитку науки та техніки, потреб населення та народного господарства. Вона забезпечує реалізацію єдиної науково-технічної політики з питань створення, експлуатації, ремонту, технічного обслуговування та утилізації транспортних засобів. Стандартизація (від англійського s t a n t a r d –норма, зразок) встановлення єдиних норм і вимог, які пред’являються до матеріалів і готових виробів. Норми і вимоги оформлюються у вигляді документів і називаються стандартами. Наприклад, наведемо деякі вимоги до транспортних засобів, які обумовлюються стандартами: - стандарт на шум; - захист водія від удару у механізм керування, місця кріплення ременів безпеки легкових, вантажних автомобілів і автобусів; - стандарти стосовно викидів двигунами забруднених речовин; - стандарти на накладки гальмівні, визначення впливу тепла на розміри і форму накладок; - єдині технічні норми для пневматичних радіальних шин легкових автомобілів, їх основні параметри; - ресори листові автотранспортних засобів, загальні технічні умови; - єдині технічні норми для пневматичних шин для дорожніх транспортних засобів і їх причепів; - єдині технічні приписи щодо змінних гальмівних накладок у зборі і гальмівних накладок барабанних гальмівних механізмів для технічних колісних транспортних засобів та їх причепів; - засоби транспортні дорожні. Причепи і напівпричепи. Терміни та визначення; - система показників якості продукції, автомобілі вантажні; - стандарти на стенди роликові для перевірки гальмівних систем дорожніх транспортних засобів в умовах експлуатації; - АТЗ - номенклатура зовнішніх розмірів; - система показників якості продукції. Гаражне обладнання. Номенклатура і ін. Стандарти обов’язкові для всіх підприємств і організацій будь-якої форми власності. Продукція, на яку не встановлені стандарти, випускається у відповідності з технічними умовами. Таким чином для підвищення надійності та безпечності транспортних засобів велике значення має кадровий склад інженерів і інших працівників галузі, які повинні досконало володіти певним об’ємом знань і умінь, тобто мати досвід і майстерність. Зріст досвіду і майстерність інженера фіксується в ступенях його професійної сходинки, а саме: 1-а ступінь – інженер – стажист (стаж до 2-х років); 2-а ступінь – інженер (2-5 років); 3-я ступінь – інженер III-ої категорії (5-9 років); 4-а ступінь – інженер II-ої категорії (9-14 років); 5-а ступінь - інженер I-ої категорії (14-20) років; 6-а ступінь – провідний інженер підприємства (20-26 років); 7-а ступінь – провідний інженер галузі (більше 26 років). У даній моделі інженерний досвід – основний, але не єдиний критерій професійної майстерності інженера. Важливим критерієм має бути рівень інженерних рішень, їх складність. Реальна професійна кар`єра може складатися по різному. Деякі інженери можуть подолати ступені професійного зросту в більш короткі строки. Тим не менше, обов`язковою має бути вимога щодо проходження кожної ступені кар`єри, а не “перескакування”, так званий “кар`єристський альпінізм”, абсолютно неприйнятний в інженерній професії. Кар`єра керівника може бути продовженням інженерної кар’єри після досягнення її кінцевої ступені. У всякому випадку, суміщення кар`єри інженера і керівника, що ми зараз спостерігаємо, в майбутньому представляється малоймовірним і нетиповим. Такі основні шляхи організаційної перебудови інженерної діяльності в нашій країні. Читайте також:
|
||||||||
|