Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Формування умінь учнів початкових класів розв’язувати задачі з логічним навантаженням

Задачі на мислення та здогадку

1. У дівчинки стільки ж братів, скільки і сестер, а в хлопчика з цієї сім’ї братів нема. Скільки в цій сім’ї дівчаток і скільки хлопчиків?

2. У батьків було три дочки, а в кожної з них по два брати. Скільки всього дітей у сім’ї?

3. У дівчинки стільки братів, скільки і сестер. А у її брата сестер у 2 рази більше, ніж братів. Скільки хлопчиків і скільки дівчаток у сім’ї?

4. Водій автомашини має двох сестер, але вони не мають жодного брата. Як це може бути?

5. Уяви собі, що ти водій машини. В автобусі 24 місця, на яких сидять 12 жінок і 12 чоло-віків. Крім того, в автобусі їдуть стоячи ще 5 чоловіків. Скільки років водію?

6.У групі 35 студентів. Чи можна стверджувати, що у групі є принаймі 2 студенти, прізви-ще яких починається на одну і ту ж літеру?

7.У школі навчається 420 учнів. Чи можна стверджувати, що принаймі двоє учнів святку-ють свій день народження в один і той же день?

8.У місті А всі жителі говорять правду. У місті В всі жителі говорять неправду. Жителі цих міст ходять в гості один до одного. Яке одне запитання має поставити подорожуючий зустрічній людині, щоб зразу знати у яке місто він потрапив?

 

Задачі на переливання

1.Є посудини місткістю3 л і 5 л. Як за допомогою цих посудин з річки набрати 1 л води?

2.Десятилітровий бідон наповнений молоком. Як за допомогою семилітрового і триліт-рового бідонів відлити з нього 4 л молока? 5 л молока?

3.Десятилітрова посудина наповнена молоком. Маючи ще банки по 5 л і 3 л, як відміря-ти 4 л молока?

4. Як, маючи дві посудини 9 л і 4 л, принести з річки 6 л води?

5. Є два бідони 10 л і 3 л. Як з допомогою цих бідонів принести з річки 8 л води?

Задачі, що розв’язуються способом випробовувань

1. У шафі і на столі разом 86 книжок. Число, що позначає кількість книжок у шафі, - двоцифрове, в якому 9 одиниць. Число книжок, що лежать на столі, дорівнює числу десятків першого числа. Скільки книжок на столі і скільки в шафі?

2. У магазині картоплю розфасовано у 24 пакети по 5 кг і по 3 кг. Маса всіх пакетів по 5 кг виявилася рівною масі всіх пакетів по 3 кг. Скільки було тих та інших пакетів?

3. На подвір’ї ходили кролі та кури. Всього 12 голів і 34 ноги. Скільки було окремо кролів і курей?

 

Задачі на припущення

1.У двох класах 68 учнів. В одному класі на 4 учні більше, ніж в іншому. Скільки учнів у кожному класі?

Задачі на зрівнювання

1.Маса ліхтарика з батарейкою 190 г, причому маса ліхтарика дорівнює масі 4 батарейок. Яка маса ліхтарика?

2. Ліхтарик з батарейкою коштує 4 грн. Хлопчик на всі гроші, які були в нього, міг купити ліхтарик або 4 батарейки. Скільки грошей було у хлопчика?

3. Маса 3 яблук і 1 груші така ж, як і 10 персиків, а 4 персики і 2 яблука важать стільки, скільки 2 груші. Скільки потрібно персиків, щоб зрівноважити на терезах одну грушу?

4.На одній шальці терезів лежить цеглина, а на іншій – половина такої цеглини і 2 гирі: 1 кг і 500 г. Терези зрівноважені. Знайти масу цеглини.

Задачі з половиною

1. Турист мав пройти 60 км. Першого дня він підрахував, що йому залишилося пройти половину того, що він пройшов за перший день. Скільки кілометрів туристу залишилося пройти?

2. Після того, як пішохід пройшов половину шляху і ще 4 км, йому залишилося пройти ще четверту частину всього шляху. Чому дорівнює весь шлях?

3. Коли велосипедист проїхав 30 км і ще половину всього шляху, то вийшло, що до місця призначення ще треба їхати 10 км. Яка довжина всього шляху?

4. Пасажир мав проїхати 90 км. На півдорозі він заснув, а коли прокинувся, то дізнався, що залишилось їхати стільки кілометрів, скільки він проїхав, коли спав. Скільки кілометр-рів проїхав пасажир, коли спав?

 

Задачі з частинами

1. На одну шальку терезів поклали шматок сиру, а на другу такого шматка та ще кг, внаслідок чого встановилась рівновага. Скільки важить шматок сиру?

2. За книгу заплатили 60 грн. та ще її вартості. Скільки коштує книга?

3.Маса коробки із цукерками 550г. Коли половину цукерок з’їли, маса коробки стала 300г. Яка маса порожньої коробки?

 

3 0


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  3. I. Контроль і закріплення знань учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  6. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. II. Розвиток математичних знань учнів.
  8. II. Розвиток математичних умінь учнів
  9. II. Розвиток математичних умінь учнів
  10. II. Розвиток математичних умінь учнів
  11. II. Розвиток математичних умінь учнів
  12. III. Актуалізація опорних знань учнів.




Переглядів: 992

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задачі на спільну роботу | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.