Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завідувач кафедри практичної психології та педагогіки

Генерал-лейтенант служби цивільного захисту

М. М. Козяр

«___» _________ 20___ року

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Для написання та оформлення дипломних робіт із спеціальності 7. 7.03010301 «Практична психологія»

Для курсантів та студентів п’ятого курсу

Кафедри практичної психології та педагогіки

Схвалено вченою радою

Інституту Цивільного захисту

Протокол № 6_ від “08”лютого 2012р.

Львів


“Людина, її життя та здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.”

Конституція України, стаття 3.

У відповідності до Закону України “Про правові засади цивільного захисту” психологічне забезпечення працівників є одним з основних завдань службової діяльності.

Під час підготовки спеціалістів для МНС України головна увага звертається на те, щоб їхні знання були ґрунтовні не лише у галузі науки та техніки, але і у дисциплінах загальноосвітнього спрямування: філософії, педагогіки, історії, психології.

Виконання та захист дипломних робіт є заключним етапом навчання слухачів у інституті та має за мету:

систематизувати, закріпити та поліпшити теоретичні знання курсантів та слухачів за спеціальністю «Практична психологія», а також розвити навички використання їх під час прийняття конкретних рішень з проблем протипожежного захисту, пожежегасіння та організації діяльності пожежно-рятувальних підрозділів МНС України;

розвинути навички самостійної роботи курсантів та слухачів з нормативною, довідковою та спеціальною літературою, методами досліджень під час вирішення завдань, що розробляються у дипломній роботі ;

оцінити готовність курсантів, студентів, слухачів до проведення наукових досліджень, їх обґрунтування і захисту.

Тематика дипломних робіт та робіт повинна бути актуальною, відповідати сучасному рівню та перспективам розвитку науки та техніки, реальним задачам, які вирішує МНС України.

У методичних рекомендаціях пропонуються загальні вимоги, що пред’являються до змісту дипломних робіт дипломних робіт із спеціальності 7.010107 «Практична психологія» для курсантів та студентів п’ятого курсу кафедри практичної психології та педагогіки



Читайте також:

  1. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  2. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  3. А) Теоретичне обґрунтування педагогіки
  4. Аналіз результатів практичної діяльності Київського освітньо-методичного центру соціальної роботи
  5. Антічній період історії психології як частина философського періоду (VI ст. до н.ч. до I Y ст .н.ч.)
  6. Базові принципи психології спорту.
  7. В практичній психології
  8. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ З ІНШИМИ ГАЛУЗЯМИ ЗНАНЬ
  9. Визначення практичної придатності побудованої ої регресійної моделі.
  10. Визначення предмета психології
  11. Визначення предмета психології та педагогіки. Зв’язок психології та педагогіки
  12. Визначення психології як науки, її значення, основні принципи, завдання




Переглядів: 474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛДУ БЖД 79000, М.Львів, вул..Клепарівська, 35 | ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.