МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||
TELEPHONING
Exercise 1.Match sentences (1-5) to the responses (a-e). There may be more than one possibility.
1. Good morning. It’s Franko here. a. Yes, it is. 2. This is Maria. Is that Jack? b. Yes, she is. Just a moment. 3. I’d like to speak to Manju, please. c. Oh, hello. How are you? 4. Is Klara in? d. No, I’m sorry, he’s away this week. 5. Could I speak to Peter, please? E. Speaking.
Exercise 2.Complete the given expressions with appropriate prepositions from the box.
1. pick _____ the phone 2. call _____ 3. put someone _____ 4. speak _____ 5. hold _____ 6. put the phone _____ 7. hang _____ 8. write _____ the information 9. pass _____ the message 10. speak _____ Dialogues Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||
|