МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Які причини сприяють виникненню бюджетного дефіциту?1) взаємовідносини з Міжнародним валютним фондом (МВФ) та Світовим банком; 2) надзвичайні події; 3) необхідність здійснення значних капітальних вкладень; 4) участь країни у військових діях. 45. Система економічних відносин, що склалися в суспільстві, по формуванню і використанню фондів грошових коштів на основі розподілу і перерозподілу сукупного суспільного продукту і національного доходу, це: 1) фінансова система; 2) фінанси; 3) бюджет; 4) бюджетна система. 46. Сукупність форм і методів формування та використання бюджетних ресурсів, що застосовуються з метою впливу на економічний і соціальний розвиток суспільства, це: 1) фінансова система; 2) фінанасовий механізм; 3) бюджетна система; 4) бюджетний механізм. 47. Фінансовий баланс, що відображає план доходів і витрат держави, це: 1) державний бюджет; 2) бюджетна система; 3) державні фінансти; 4) фінансова система. 48. Системна сукупність цілей, наукових підходів і конкретних заходів щодо цілеспрямованої діяльності держави з регулювання бюджетного процесу, управління бюджетами всіх рівнів, ефективного використання бюджетної системи для вирішення економічних і соціальних задач, це: 1) фінансова політика; 2) соціальна політика; 3) бюджетна політика; 4) державна політика. 49. Сукупність грошових ресурсів, які забезпечують процес виробництва і відтворення в рамках підприємства,це: 1) фінанси населення; 2) державні фінанси; 3) фінанси підприємств; 4) немає правильної відповіді. 50. Інноваційний потенціал (β) можна виразити за допомогою відношення: 1) β = N / V; 3) свій варіант відповіді; 4) немає правильної відповіді. 51. Власність, яка відображає майнові відносини, взаємозв'язки юридичних і фізичних осіб з приводу привласнення благ, що закріплюються системою відповідних прав власності, це: 1) юридичний зміст власності; 2) економічний зміст власності; 3) приватна власність; 4) комунальна власність. 52. Об'єктами власності є: 1) робоча сила; 2) земля; 3) населення країни; 4) всі варіанти. 53. Прийняття власником рішення про те, хто і як може використовувати річ, - це... 1) право володіння; 2) право користування; 3) право розпорядження; 4) право на власність. 54. Які ви знаєте форми власності: 1) комунальну; 2) індивідуальну; 3) державну; 4) ваш варіант. Читайте також:
|
||||||||
|