МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Приблизна програма завдань по проведенню педагогічної практики на V курсіI-II тиждень. Вихід у школу, знайомство зі школою, бесіда з керівниками школи про завдання навчально-виховної роботи педагогічного колективу школи, розподіл по класах, знайомство із класними керівниками, учителями -предметниками. Знайомство з колективом класу, активом класу, складання індивідуального плану роботи з урахуванням плану роботи класного керівника. Детальне вивчення програми, планів і підручників по своєму навчальному предметі. Відвідування й аналіз уроків учителів-предметников, позакласних заходів у даному класі з метою вивчення учнів. III-IV тиждень. Відвідування й аналіз уроків учителів-предметников, оформлення записів у щоденнику. Розробка конспектів і проведення пробних уроків за фахом, з використанням різноманітних методик і наочних засобів навчання. Складання плану вивчення колективу учнів; проведення анкетування, спостереження, індивідуальних бесід, консультацій; психолого-педагогічний аналіз результатів виховної роботи в класі. V-VI тиждень. Відвідування не менше 6 уроків учителів-предметників і студентів-практикантів; обговорення й аналіз відвіданих уроків; оформлення результатів у щоденнику. Підготовка й проведення уроків різного типу, позакласних занять з предмету. Проведення залікових уроків. Вивчення засобів стимулювання учнів IX-XI класів, їх індивідуальних і вікових особливостей; здійснення індивідуального підходу до окремих учнів; організація й проведення позакласної виховної роботи з учнями закріпленого класу (екскурсій, тематичних бесід, пізнавальних вечорів, виставок, диспутів, дискусій, літературно-музичних віталень, зустрічей за “круглим столом” і ін.); відвідування родин учнів; робота з активом класу; випуск газет, рукописних журналів. VII-VIII тиждень. Проведення залікового виховного заходу; підготовка дидактичного матеріалу з предмету; складання психолого-педагогічної характеристики на учня; проведення роботи з батьками; оформлення звітної документації; затвердження звітної документації; педрада; аналіз пед.практики студентів. Підсумкова конференція. Студенти беруть участь у підсумковій педраді й конференції по педагогічній практиці, де виступають із доповідями про пророблену роботу з теми дипломного дослідження. Засідання педради проводиться в останній день педпрактики. На педраді виступають студенти-практиканти зі звітом про виконання програми педагогічної практики; учителі-предметники, класні керівники, члени адміністрації школи, методисти, груповий керівник. Оцінки за педпрактику обговорюються й затверджуються на педраді. Результати педагогічної практики обговорюються на підсумковій конференції. Підсумкова оцінка виставляється тільки після надання всієї звітної документації. Студентам, що не надали своєчасно документацію, підсумкова оцінка знижується. Читайте також:
|
||||||||
|