Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вступ до курсу. Психологія особистості

1. Сучасний стан вітчизняної та світової теоретичної і практичної педагогіки.

2. Можливості сучасної практичної психології і перспектива її застосування в різних сферах життя.

3. Психоаналіз. Історія, сучасний стан і можливості використання.

4. Гуманістична психологія. Теорія і практика.

5. Гештальтпсихологія і гештальттерапія.

6. Трансперсональна психологія та її основні ідеї.

7. Методи дослідження в педагогіці та психології.

8. Психологічна теорія діяльності.

9. Психологія лідерства. Типи і стилі лідерства.

10. Пам’ять, види пам’яті. Значення пам’яті в навчанні. Вдосконалення пам’яті.

11. Природа та закономірності творчості. Як стати креативною людиною?

12. Психологія самотності.

13. Міжособистістна комунікація. Мова у міжособистісному спілкуванні. Види мов.

14. Міжособистістна комунікація. Слухати і чути. Навички ефективного слухання.

15. Антропопсихогенез – виникнення і розвиток психіки людини. Свідомість як вища форма психіки.

16. Відмінність психіки людини та психіки тварини.

17. Психічне здоров’я особистості. Психологічне забезпечення психічного і фізичного здоров’я.

18. Самоменеджмент і його значення для забезпечення психічного здоров’я людини.

19. Ознаки і стадії перевтоми. Зміст та принципи формування системи психологічного забезпечення психічного здоров’я.

20. Відмінність стресу і дістресу.

21. Сутність стресової ситуації.

22. Фактори, що викликають стрес (стресори).

23. Емоційна стійкість людини до впливу стрес-факторів.

24. Профілактика стресів.

25. Мислення. Способи активації мислення. Позитивне мислення, значення, природа, засоби формування.

26. Інтелект. Дослідження інтелекту.

27. Структура свідомості. Порівняння різних підходів до визначення структури свідомості.

28. Самосвідомість. “Я – концепція”, її формування і корекція.

29. Емоційні процеси. Регулювання емоцій.

30. Фізіологічні основи і психологічні теорії емоцій.

31. Розвиток почуттів та їх значення у житті людини.

32. Основні психологічні теорії волі. Воля як характеристика свідомості. Функції волі.

33. Фізіологічні і мотиваційні аспекти вольових дій. Вольові якості людини та їх розвиток.

34. Здібності як виявлення індивідуального у психіці.

35. Рівні розвитку здібностей та індивідуальні відмінності людей.

36. Дослідження здібностей людини та їх розвиток.

37. Типи темпераменту та їх психологічна характеристика. Темперамент та стиль діяльності.

38. Роль темпераменту в діяльності та спілкуванні.

39. Конституційні типології як інформація про людину. Ідеї Є. Кречмера.

40. Акцентуації характеру і їх прояви в поведінці людей.

41. Сутність та суспільна зумовленість характеру, можливості його виховання та самовиховання.

42. Самооцінка, рівень домагань та фрустрація.

43. Поняття про спрямованість особистості та мотивація діяльності.

44. Основні закономірності розвитку мотиваційної сфери.

45. Увага. Основні види та розвиток уваги.

46. Психофізіологічні особливості людей різного віку.

47. Свідомість і підсвідомість. Методи дослідження підсвідомого та впливу на нього.

48. Природа сну. Сновидіння як джерело знань людини про себе.


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. IV. Строки прийому заяв і документів, вступних екзаменів, конкурсного відбору та зарахування на навчання
  7. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  8. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі
  9. X. Зарахування вступників на основі повної загальної середньої освіти, які досягли визначних успіхів у вивченні профільних предметів
  10. XIII. Формування та оприлюднення рейтингового списку вступників, рекомендованих до зарахування
  11. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  12. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ | Соціальна психологія

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.