МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЛЬВІВ, 2015ВНКЗ ЛОР “Львівський медичний коледж ім. Андрея Крупинського”
Методичні рекомендації До навчальної практики З дисципліни “ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ” для студентів спеціальності № 5.12010104 “Стоматологія” (І рівень підготовки)
Тема:Системні захворювання. Алергічні захворювання ЛЬВІВ, 2015 Методичні рекомендації складено викладачем ІІ категорії Твердою І. І. Розглянуто і затверджено на засіданні ПК терапевтичних дисциплін Протокол №_____ від _________ 2015р. Голова ПК Безкоровайна У. Ю. _________________
Рецензенти: спеціаліст вищої категорії , викладач кафедри “Внутрішні хвороби” ЛДМУ ім.Д. Галицького, доцент, кандидат мед. наук ЧУБУЧНА І.І.; викладач кафедри сімейної медицини ФПДО ЛДМУ ім.Д. Галицького, асистент ФЕДЕЧКО М.Й.
Під загальною редакцією: спеціаліста вищої категорії, методиста вищої категорії Смачило І.С. ВСТУП Частота алергічних захворювань у ХХІ ст.досягла масштабів епідемії, збільшуючись кожні 10 років у 2–3 рази. Сьогодні алергічна патологія є одним із шести найпоширеніших захворювань людини. За статистичними даними, на алергію страждає кожний п’ятий житель нашої планети. На жаль, реальна ситуація з алергічними захворюваннями в Україні невідома, оскільки цілеспрямовані епідеміологічні дослідження проводили ще у 80–90-х роках ХХ ст., а офіційна статистична звітність враховує за зверненнями лише алергічні захворювання органів дихання: бронхіальну астму (БА) і алергічний риніт (АР) та частково – алергічний дерматит (АД). Системні захворювання сполучної тканини (СЗСТ) характеризуються системним імунозалежним запаленням сполучної тканини та кровоносних судин з прогресуючою дезорганізацією.
А-хрящ: 1-міжклітинний простір; 2-клітини. Б- кістка: 1-кісткові клітини; 2- міжклітинний простір у вигляді пластинок. В- жирова тканина: 1-клітини адипоцити; 2- еластичні волокна. Г- пухка сполучна тканина: 1-клітини; 2- колагенові волокна; 3- еластичні волокна.
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ Тема: Системні захворювання. Алергічні захворювання Мета заняття: здійснювати обстеження пацієнтів з алергічними захворюваннями та хворобами сполучної тканини; навчити надавати невідкладну допомогу в разі анафілактичного шоку, набряку Квінке, кропив’янки. Матеріальне забезпечення: карти стаціонарних хворих, листки призначень, оснащення кабінету, скерування на обстеження, тонометр, стетофонендоскоп, муляжі, шприци, медикаменти, системи для в/в вливань, ситуаційні задачі, тестові завдання тощо. Конкретні цілі: ü знати етіологію та провокуючі фактори виникнення кожної нозологічної одиниці захворювань сполучної тканини та алергічних захворювань ü знати класифікацію захворювання в залежності від перебігу та чинників ü знати основні клінчні симтоми і синдроми, характерні для відповідної нозологічної одиниці захворювань сполучної тканини та алергічних захворювань ü знати можливі ускладнення ü знати лабораторну та інструментальну діагностику захворювань сполучної тканини та алергічних захворювань ü знати принципи лікування ü знати особливості дієтотерапії ü вміти підготувати пацієнта до забору біологічного матеріалу для лабораторних досліджень: крові для ЗАК, БАК, ІДК; сечі для ЗАС, проби за Зимницьким, Нечипоренко ü вміти підготувати пацієнта до інструментальних обстежень: Ехо КГ, ü рентгенографії суглобів, ЕКГ, функціональної діагностики (спірометрії, пікфлуометрії), шкірних проб, провокаційних тестів ü вміти надавати невідкладну допомогу в разі непритомності, колапсу, анафілактичного шоку, набряку Квінке, кропив’янки. ü виконувати призначення лікаря ü виконувати всі види ін'єкцій ü визначати план профілактичних заходів
Читайте також:
|
||||||||
|