МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Знайомство зі словом «Goodbye»а) бесіда - Коли герої мультфільмів прощаються, вони говорять слово: GOOD-BYE! (робота аналогічна до слова Hello) б) робота з підручником ст. 5. в) гра - Кожен вигадує собі ім’я, не називаючи його вголос. - Спочатку привітається до вас зайчик: Hello! I am Bunny! - А зараз привітаєтесь ви, називаючи своє вигадане ім’я. ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підсумок уроку. - At home you say to your parents your name in English and greet them. - Stand, up! - The lesson is over. Good – bye! УРОК 2 Дата: ___________ Тема: Привітання. Приємно познайомитись. Мета: продовжувати практикувати вітання англійською мовою; опрацювати та вчити вживати в своєму мовленні мовний засіб Nice to meet you; удосконалювати навички виконувати прості інструкції. Розвивати фонематичний слух, швидку реакцію, увагу та пам'ять. Виховувати ввічливість у взаємовідносинах між учнями. Обладнання: м’яч, картки з малюнками настрою, записи. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Уведення в іншомовну атмосферу. (вітаюсь англійською мовою та спонукаю учнів відповісти теж англійською мовою) - Hello! - Good morning! (введення нової форми привітання) Повторення раніше вивченого. а) гра «You – me, me – you» - Я називаю слова англійською мовою, а ви відповідаєте українською мовою – переклад. Наприклад: hello – привіт. б) гра «Ball” - Я кидаю м’ячик, а ви повинні назвати англійською мовою, які я називаю. Наприклад: Я – Олена. – I am Olena. Good – morning, hello, hi, goodbye, stand up, sit down. Фізхвилинка. ( див. урок 1) ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. - Сьогодні ми продовжимо дізнаватися таємниці англійської мови. Ви навчитеся не тільки вітатися, а й вживати фразу «Приємно познайомитись» ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Презентація нового матеріалу. а) пояснення вчителя - Look! This is our friend. This is Miss Alison. This is Dan. This is Bob. This is Ann. They help us to learn English and make up a mini –dialogue. б) гра «Виправ мене» Показую малюнок, роблю помилку і прошу дітей виправити помилку. с) робота з карткою. - Знайди, обведи і скажи. (див. РЗ впр1,с.2 О.М. Павліченко) Розучування вірша. - впр.2,с.6 Введення нових ЛО. а) семантизація слів. - Коли ми познайомилися з кимось і нам це приносить задоволення, ми можемо сказати таку фразу: Nice to meet you. – Приємно познайомитися. б) фонетичне опрацювання. с) складання міні – діалогів. Фізхвилинка. Робота в зошитах. а) картка - Look at the card and say. - Whom can you see? - What are they doing? - And now match the pictures and say. б) написання елементів літер в зошиті. - Open your copybooks and write down. ____________________________________________________________________________________________________________________________________ Читайте також:
|
||||||||
|