Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Потужність двигуна

Головною енергетичною характеристикою багатоциліндрового двигуна є потужність.

Потужність двигуна – це кількість роботи, яку він здатний виконати за одиницю часу. Розрізняють індикаторну та ефективну потужність. Індикаторною називають потужність згоряння газів всередині циліндрів. Ефективна потужність це та, яку двигун може розвинути на колінчастому валу.

 

Відношення ефективної потужності Ne до індикаторної Ni називають механічним коефіцієнтом корисної дії двигуна.

h = Ne / Ni

Коефіцієнт корисної дії сучасних карбюраторних двигунів становить 0,7…0,85, а дизельних – 0,7…0,92.

Показником економічності двигуна є питома ефективна витрата палива, тобто кількість палива в грамах, що витрачається двигуном на одержання протягом 1 години ефективної потужності в 1 кВт.

В технічній характеристиці двигуна звичайно зазначають мінімальну питому витрату палива, яка становить для дизелів 200…300 г/ кВт – год., а для карбюраторних двигунів – 265…305 г/ кВт – год.

Лекція _____

Тема: Кривошипно-шатунний механізм

План

1. Призначення та класифікація КШМ.

2. Конструкція кривошипно-шатунного механізму.

 


Читайте також:

  1. Будова і принцип дії трифазного асинхронного двигуна
  2. Будова системи охолодження двигуна ВАЗ-2109
  3. Вибір і визначення магнітної індукції в елементах двигуна.
  4. Визначення номінальної потужності ел. двигуна.
  5. Визначення підкапотної потужності двигуна необхідною для руху автомобіля з максимальною швидкістю.
  6. Визначення потужності двигуна
  7. Визначення потужності електродвигуна місильно-перемішувального обладнання
  8. Виробнича потужність
  9. Виробнича потужність і виробнича програма бізнес-центру
  10. Виробнича потужність підприємств будіндустрії
  11. Виробнича потужність підприємства
  12. Виробнича потужність підприємства




Переглядів: 5374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Схеми одноциліндрових карбюраторного і дизельного двигунів. | Призначення та класифікація КШМ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.