Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги системного підходу до управління навчальним закладом

Безумовно, управління такими складними системами як школи повинно мати системний характер.

1. Збір керівником інформації про стан керованого об'єкту. Ю. А. Ко-наржевський говорив, що про управління можна говорити тільки у тому разі, коли предметом праці керівника є інформація — хліб управління, яка відіграє роль нервової системи, що забезпечує функціонування живого організму.

В школі повинна бути надійна система інформації. За умов її відсут­ності управління перетворюється у процес хаотичного втручання у діяль­ність. Управління підмінюється процесом виправлення недоліків.

2. Аналіз зібраної інформації. Інформація є матеріалом для аналітичної обробки. Тільки завдяки аналізу керівник може викрити причини позитивних та негативних явищ, поставити управлінський діагноз, який буде підґрунтям для відповідних прийняття рішень.

3. Своєчасна реакція керівника на висновки аналізу. Інакше процес управління поступиться місцем процесу виправлення недоліків.

4. Робота на перспективу. Це означає переведення окремих процесів або ланок системи у вищий якісний стан: керівник виявляє недоліки, формулює проблему, ставить мету, моделює організаційну систему та виділяє комплекс необхідних робіт.

5. Уміння здійснювати цілепокладання. Мета — це наперед спланований, спрогнозований результат, досягнення якого передбачає:

а) аналіз обставин;

б) врахування відповідних нормативних документів;

в) встановлення на цій основі потреб, інтересів, можливостей.

Декомпозування мети передбачає подільність її на цілі підсистем та елементів (побудова дерева цілей).

6. Виконання будь-якої управлінської дії у вигляді циклу, який вміщує всі функції управління. Системний підхід забезпечує теоретичну основу для практичної інтеграції загальних функцій управління. Вилучення будь-якої функції із управлінського циклу зменшує його ефектив­ність.

7. Застосування системного підходу до кожної з функцій управління. Це означає наявність систем:

• система аналізу;

• система планування;

• система організовування;

• система контролю;

• система регулювання та корекції.

8. Раціоналізація діяльності. Раціональне використання сил, ресурсів, кадрів та іншого потенціалу. Технологізація, стандартизація, оптимізація діяльності. НОП.

9. Підвищення культури управління. Культура управління включає культуру адміністрування, умов праці, ведення документації, по­водження, стиль діяльності, етику стосунків в колективі. 10. Розвиток та саморозвиток. Особливу увагу керівник повинен приділяти підвищенню своєї кваліфікації та педагогів навчального закладу. Керівник повинен бути в центрі творчих, інноваційних справ.


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  12. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей




Переглядів: 1507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умови функціонування педагогічних систем | Система управління навчальним закладом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.