| Параметри порівняння
| Режим життєдіяльності
|
|
| Функціонування
| Розвиток
|
| 1. Об'єкт
| Навчально-виховний
| Інноваційний процес
|
| управління
| процес
|
|
| 2.Характеристики управління
| Забезпечення порядку, стабільність, дотримання норм та стандартів
| Оновлення управлінських технологій, методів, підходів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 3. Вимоги до керівника
| Справедливість, компетентність, авторитетність
| Ініціативність, рішучість, творчість
|
|
|
|
|
| 4. Зміст освіти
| Реалізація традиційних
| Використання нових ідей,
|
|
| програм
| оновлених програм, нових
предметів
|
| 5. Технології навчання
| Забезпечують рівень освіти, дисципліну, суб’єкт-об’єктні стосунки між вчителем і учнем
| Забезпечують отримання освіти, яка відповідає вимогам завтрашнього дня; встановлюють суб’єкт-об’єктні стосунки між вчителем і учнем
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 6.Організація навчального процесу
| Збереження традиційної системи навчання з чітко визначеною кількістю навчальних днів, семестрів, ступенів
| Експериментальне засвоєння нових моделей організації навчального процесу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 7. Кадрове забезпечення
| Стабільний склад
| Конкурсні засади добору кадрів, контрактна основа
|
|
|
|
|
| 8. Науково-методичне забезпечення
| Традиційна система організації науково-педагогічної роботи, підвищення кваліфікації
| Інноваційні форми та зміст методичної роботи в закладі освіти, перманентна система підвищення кваліфікації
|
|
|
|
|
|
|
З огляду на вищесказане управління розвитком школи — це частка тієї діяльності керівника, під час якої засобами аналізу планування, організації, контролю та регулювання інноваційних процесів забезпечується цілеспрямованість та узгодженість діяльності колективу освітньої установи щодо збільшення потенціалу та, як наслідок, отримання якісно нових результатів освіти.