Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порівняння режимів функціонування та розвитку закладу освіти та відповідної управлінської діяльності

  Параметри порівняння Режим життєдіяльності
      Функціонування Розвиток
  1. Об'єкт Навчально-виховний Інноваційний процес
  управління процес  
  2.Характеристики управління Забезпечення порядку, стабільність, дотримання норм та стандартів Оновлення управлінських технологій, методів, підходів
       
       
  3. Вимоги до керівника Справедливість, компетентність, авторитетність Ініціативність, рішучість, творчість
       
  4. Зміст освіти Реалізація традиційних Використання нових ідей,
    програм оновлених програм, нових предметів
  5. Технології навчання Забезпечують рівень освіти, дисципліну, суб’єкт-об’єктні стосунки між вчителем і учнем Забезпечують отримання освіти, яка відповідає вимогам завтрашнього дня; встановлюють суб’єкт-об’єктні стосунки між вчителем і учнем
       
       
       
  6.Організація навчального процесу Збереження традиційної системи навчання з чітко визначеною кількістю на­вчальних днів, семестрів, ступенів Експериментальне засвоєння нових моделей організації навчального процесу
       
       
  7. Кадрове забезпечення Стабільний склад Конкурсні засади добору кадрів, контрактна основа
       
  8. Науково-методичне забезпечення Традиційна система організації науково-педагогічної роботи, підвищення кваліфікації Інноваційні форми та зміст методичної роботи в закладі освіти, перманентна система підвищення кваліфікації
       
   

 

З огляду на вищесказане управління розвитком школи — це частка тієї діяльності керівника, під час якої засобами аналізу планування, організації, контролю та регулювання інноваційних процесів забезпе­чується цілеспрямованість та узгодженість діяльності колективу освітньої установи щодо збільшення потенціалу та, як наслідок, отримання якісно нових результатів освіти.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III.Цілі розвитку особистості
  11. III.Цілі розвитку особистості
  12. III.Цілі розвитку особистості




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток управління як передумова розвитку навчального закладу | Розвиток управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.