МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Причини відмови від кар'єриОсновними причинами відмови від кар'єри визнані наступні: 1. Коли людина не бажає змін, боїться нового, інноваційного. 2. Коли людина боїться не виправдати довіри вищих керівників, колег. 3. Коли людина вважає, що робота — це тільки засіб, а не задоволення в житті. 4. Коли людина вже прийняла рішення про достатній для неї рівень кар'єри. 5. Коли відсутня мотивація досягнень. 6. Коли у людини занижена самооцінка. 7. Коли людина передбачає збільшення ніяк не стимульованих енергетичних, фізичних, моральних витрат. 8. Коли людина вважає, що заслуговує на більше і сподівається отримати іншу вищу посаду. 9. Коли людина прогнозує відсутність особистого розвитку і перспектив у межах нової управлінської діяльності. 10. Коли у людини відсутній інтерес до посади, яку пропонують. Планування кар'єри: 1. Самооцінка. 2. Розробка довгострокових особистих, професійних та управлінських цілей. 3. Аналіз оточення, вияв можливостей для кар'єри. 4. Розробка плану досягнення цілей. 5. Аналіз особистих переваг та недоліків. 6. Розробка альтернативних варіантів стратегії розвитку кар'єри. 7. Оцінка та вибір оптимального варіанту розвитку кар'єри, корекція цілей. 8. Реалізація та періодична оцінка досягнення стратегії. Етапи формування управлінської діяльності: 1 етап — передбачає оволодіння менеджером знаннями, всебічною інформацією про управління; дозволяє виокремити основні елементи управлінської діяльності та їх взаємозв'язок, представити нормативну модель особистої управлінської діяльності. 2 етап— пов'язаний із визначенням всебічності зв'язків з вищими та нижчими рівнями управління, усвідомленням незалежності та відповідальності свого рівня управління, формуванням моделі зв'язку з іншими підсистемами. 3 етап— передбачає поступове удосконалення власної управлінської діяльності; узгодження сумісної діяльності з вищими та нижчими рівнями управління, формування оптимальної моделі управлінської діяльності. Синдроми 10-річнаго управління: 1. «Вигорання» — нервозність, емоційні зриви, цинізм. 2. Управлінське самогубство — байдужість, в'ялість. 3. Набута безпорадність — перебільшення, об'єктивних труднощів, виправдання інертності, приділення більше уваги оперативному управлінню. 4. Криза — сумніви у правильності обраного шляху, зневіра.
|
||||||||
|