Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Класифікація проектів

     
Ознаки класифікації Види проектів
1. Рівень розробки та Малий проект (шкільний).
  реалізації Метапроект (міжшкільний), районний, обласний). Мегапроект (міжобласний, всеукраїнський, міжнародний)
2. Термін реалізації Короткотерміновий (оперативний). Тактичний. Довготерміновий (стратегічний)
3. Зміст Управлінський. Дидактичний. Виховний. Рекламний. Маркетинговий. Технічний. Комплексний

Проект — це система,яка передбачає обов'язковість таких

складових: 1. Основна місія (призначення) проекту, сформульовані проектні

цілі;

2. Утворені підсистеми та структурні одиниці, що обумовлять досяг­нення цих цілей;

3. Розроблені відповідні програми (плани) діяльності;

4. Наявні ресурси (матеріальні, фінансові, кадрові, часу);

5. Управлінський комплекс, що забезпечує розробку та впровадження проекту.

Побудова проекту передбачає види робіт:

— інформаційно-аналітичні;

— експертні та правові;

— організаційно-координаційні;

— мотиваційні та пропагандистські;

— навчальні;

— матеріально-технічні, фінансові.

Проектні принципи

В основі розробки проектів лежать дна основних принципи:

— обґрунтованість, тобто прорахування забезпечення досягнення цілей необхідними ресурсами;

— реалістичність, тобто орієнтація проекту не на всі проблеми од­ночасно, а на практичне рішення найбільш значущих.

Під час реалізації проектів провідними є дна принципи:

— Конкретизація проектів планами та механізмами реалізації.

— Результативність, тобто реалізацій проектів повинна забезпечу пати певні результати.

Робота над стратегічним проектом вимагає чіткості, логічності, впорядкованості. Цьому слугують проектні карти.

План-карта технолога-проектувальника

1. Розробка робочих уявлень про об'єкт проектування.

2. Розробка робочих понять для проектування,

3. Розробка технологічних схем інформаційно-аналітичного забезпе­чення проектування.

4. Розробка процедур нормативно-правового забезпечення.

5. Розробка процедур ресурсного забезпечення.

6. Розробка технологічних схем моніторингу проекту.

План-карта консультанта — експерта проекту

1. Розробка схеми експертизи.

2. Розробка параметрів та критеріїв експертизи.

3. Розробка робочих процедур експертизи.

4. Розробка способів оформлення та повідомлення результатів екс­пертизи.

5. Розробка нормативно-правової база експертизи для управління проектом.

План-карта координатора проекту

1. Розробка схеми стратегічного планування.

2. Розробка процедури визначення місця.

3. Розробка процедури цілепокладання.

4. Розробка процедури узгодження діяльності об'єктів та суб'єктів проекту.

Елементами проектного аналізу можуть виступати: суб'єкти управ­ління; цінності; норми; принципи; місія; цілі; методи; засоби; ресурси; умови; структура та механізми управління.

Умови для проектування — це:

— Необхідність виходити із проблем закладу, які треба вирішува­ти.

— Наявність декількох альтернативних підходів до шляхів роз­в'язування проблеми.

— Наявність особи або групи людей, які здатні до розробки про­ектних рішень.

— Готовність керівника до проектної роботи.

— Уявлення про можливі результати проектування.

— Прийняття на себе ролі координатора в проектній діяльності.

— Розробка чіткої та максимально обґрунтованої концепції.

— Виокремлення проектної роботи у самостійний вид управлінської діяльності.

— Наявність необхідних та технічних засобів для проектування.

Управлінський проект складається із трьох обов'язкових елемен­тів:

1. Види діяльності керівника під час роботи з проектом:

• операційні: аналіз — планування — організація — контроль — ре­гулювання — аналіз;

• соціально-психологічні: організація команди (розподіл обов'язків, визначення прав та відповідальності, активізація, мотивація, стимулювання).

2. Інформаційно-технологічна модель управління. її сутність полягає у детальному змалюванні технології впровадження проекту.

3. Система управління персоналом проекту:

• планування кадрових потреб проекту;

• набір та відбір персоналу для практичної діяльності;

• професіональна орієнтація, навчання персоналу;

• моніторинг трудової діяльності учасників проекту;

• оцінка діяльності персоналу;

• визначення зарплати, пільг, стимулювання відповідно до резуль­тату та якості діяльності.

Життєвий циклпроектної роботи утворюють макроцикли:

1. Передпроектний аналіз.

2. Планування проекту.

3. Організація виконання проекту.

4. Підведення підсумків проектної діяльності.

Інші автори пропонують виокремлювати такі етапи проектування, як:

А)Теоретичний: теорія створення проекту.

Б)Рефлексивний: самоосмисления, самоаналіз.

В)Експериментальний: апробація, впровадження.

Г) Коригуючий: уточнення завдані», змісту.

Д)3аключний: підведення підсумків, результатів.


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Аналіз ефективності інвестиційних проектів
  7. Аналіз ефективності реальних інвестиційних проектів в умовах ризику
  8. Аналіз зарубіжних проектів
  9. Аналіз інвестиційних проектів за прибутком по роках
  10. Аналіз чутливості реагування інвестиційних проектів
  11. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  12. АРХІВИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ПРОЕКТІВ АРХІВНИХ РЕФОРМ




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програмно-цільовий підхід та проектна технологія | Функції керівника у процесі проектування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.