Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хромування деталей.

З усіх гальванічних процесів, застосовуваних у авторемонтному виробництві, найбільш широке застосування отримало хромування, яке застосовується для компенсації зносу деталей, а також в якості антикорозійного та декоративного покриття. Широке застосування хромування пояснюється високою твердістю (НЦ = 4 ... 12ГПа) електролітичного хрому і його великий зносостійкість, яка в 2 ... 3 рази перевищує зносостійкість загартованої сталі 45. Електролітичний хром має високу кислотостійкість і теплостійкість, а також міцно зчіплюється майже з якими металами.

Поряд з достоїнствами процес хромування має і недоліки, до числа яких слід віднести: порівняно низьку продуктивність процесу (не більше 0,03мм / год) через малих значень електрохімічного еквівалента (0,324 г / А-ч) і виходу металу по струму (12 ... 15%); неможливість відновлення деталей з великим зносом, так як хромові покриття товщиною більше 0,3 ... 0,4 мм мають знижені механічні властивості; відносно високу вартість процесу хромування. В якості електроліту при хромування застосовується водний розчин хромового ангідриду (СгОз) та сірчаної кислоти. Концентрація хромового ангідриду може змінюватися в електроліті в межах 150 .. .400 кг / м3. Концентрація сірчаної кислоти повинна відповідати відношенню №SO4: Сюз = 1: 100 [1: (80 ... 125)].

У процесі хромування на катоді відбуваються відновлення шестивалентного хрому (СгОз) до тривалентного (Спозі), відкладення металевого хрому і виділення водню. На аноді при цьому протікають окислювальні процеси: окислення тривалентного хрому до шестивалентного і виділення кисню.

Склад електроліту при експлуатації ванни хромування безперервно змінюється за рахунок витрати хромового ангідриду на відкладення металевого хрому, тому його необхідно періодично контролювати і коригувати.

Хромові покриття знижують втомну міцність деталей на 20 ... 30%.

 


Читайте також:

  1. Анатерм-114 є клеєм -герметиком прискореного затвердіння, що дозволяє використовувати його у конвеєрних виробництвах при складанні різних вузлів і деталей.
  2. Вибір технологічних баз при обробленні корпусних деталей.
  3. Класифікація й обробка корпусних деталей.
  4. Контроль корпусних деталей.
  5. Матеріали і заготовки для корпусних деталей.
  6. Облік надходження, видачі, ремонту і зберігання автомобільних агрегатів, вузлів і базових деталей.
  7. Осталювання деталей.
  8. Розрахунок формуючих деталей.
  9. Систематизація експлуатаційних пошкоджень типових деталей. Прикмети граничного стану ДМ.
  10. Службове призначення і класифікація корпусних деталей.
  11. Типові технологічні маршрути оброблення корпусних деталей.
  12. Точність форми і взаємного розташування поверхонь деталей.




Переглядів: 741

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технологічний процес нанесення гальванічних покриттів. | Осталювання деталей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.