Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок створення установ державного сектору економіки, реорганізації та ліквідації.

Установчими документами суб'єкта господарювання державного сектора є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання.

Положенням визначається господарська компетенція органів державної влади, органів місцевого самоврядування чи інших суб'єктів у випадках, визначених законодавством.

Статут (положення) затверджується власником майна (засновником) суб'єкта господарювання державного сектора чи його представниками, органами або іншими суб'єктами.

Бюджетні установи є юридичними особами, підлягають державній реєстрації, діють на підставі статуту, положення або відповідного законодавчого чи нормативного документу, мають належні їм права та обов’язки відповідно до наданих повноважень та виконуваних функцій.

В єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містяться детальні відомості щодо бюджетних установ як юридичних осіб.

Кожній юридичній особі державними реєстраторами, органами державної статистики або центральними органами виконавчої влади (для суб'єктів, відомості про які становлять державну таємницю) присвоюється відповідний ідентифікаційний код, який зберігається за суб'єктом протягом усього періоду його існування і є єдиним.

Ведення Реєстру на державному рівні здійснюється уповноваженим Держстатом органом державної статистики, а на територіальному рівні – територіальними органами державної статистики.

Згідно з Бюджетним кодексом бюджетні установи є неприбутковими. Для отримання статусу неприбуткової організації, бюджетні установи повинні зареєструватись в податковій інспекції за місцем знаходження, як неприбуткова організація.

Реєстр неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) – це автоматизована система збору, накопичення та обробки даних про неприбуткові підприємства, установи та організації та їх відокремлені підрозділи, визначені Податковим кодексом, доходи яких звільняються від сплати податку на прибуток .Створення і ведення Реєстру здійснюються центральним органом ДПС .

З метою створення умов для здійснення органами державної податкової служби контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотримання податкового та іншого законодавства органами державної податкової служби ведеться облік платників податків, який стосується також установ та організацій державного сектора.

Стосовно кожної бюджетної установи, взятої на облік в органі державної податкової служби, формується облікова справа, а отримана інформація вноситься до Єдиного банку даних про платників податків – юридичних осіб та складових частин такого банку даних.

Згідно з Податковим кодексом бюджетна установа (як і будь-яка інша юридична особа) зобов’язана зареєструватися платником ПДВ у випадку, якщо загальна сума від здійснення операцій із постачання товарів, послуг, що підлягають обкладенню ПДВ, протягом останніх 12 календарних місяців сукупно перевищує 300 тис. грн. (без урахування ПДВ).

Щоб зареєструватися платником ПДВ, установа повинна подати до органу ДПС Реєстраційну заяву платника податку на додану вартість за формою № 1-ПДВ.

Крім того, бюджетні установи реєструються і подають в органи Пенсійного фонду документи про підтвердження статусу установи. Документи, отримані органами Пенсійного фонду долучаються до справи платника єдиного внеску на якій проставляється реєстраційний номер.

Ліквідація бюджетної установи як юридичної особи регулюється Цивільним та Господарським кодексами України. Зокрема Цивільний кодекс передбачає, що юридична особа припиняється у результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам – правонаступникам (злиття, приєднання, поділ, перетворення) або в результаті ліквідації .

Рішення щодо ліквідації бюджетної установи приймає засновник, до сфери управління якого вона належить, тобто орган державної виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування при обов’язковому узгодженні з уповноваженим центральним органом державної влади.

Органи доходів і зборів, Пенсійного фонду України під час проведення заходів щодо припинення юридичної особи повинні провести позапланову перевірку.

Розпорядники бюджетних коштів на момент завершення ліквідації складають фінансову та бюджетну звітність в обсязі річної і подають розпорядникам вищого рівня, до сфери управління яких вони належали, та органам Казначейства за місцем обслуговування.


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  4. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. ISO 15504. Причини та історія створення
  6. IV ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ ОПРОБОВАНИЯ ТОРМОЗОВ
  7. The peace – порядок
  8. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  9. V. Порядок подання скарги
  10. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  11. V. Порядок прийому заяв та документів для участі у конкурсному відборі до НАУ
  12. VII. Політичні установи




Переглядів: 1677

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційно-правові засади функціонування державного сектору економіки. | Розпорядники бюджетних коштів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.