МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПАМ’ЯТКАДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Т.М. Чиженок, Ю.О. Коваленко МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ Для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напрямів підготовки «Фізичне виховання», «Здоров’я людини», «Спорт»
Затверджено вченою радою ЗНУ Протокол № 3 від29.10.2013 р. Запоріжжя УДК : 378. 147. 4 : (076) ББК : Ч486.73 я 73 Чиженок Т.М., Коваленко Ю.О. Методичні рекомендації з організації та проведення педагогічної практики в загальноосвітній школі для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напрямів підготовки «Фізичне виховання», «Здоров’я людини», «Спорт». – Запоріжжя: ЗНУ, 2015. – 84 с.
У виданні викладено практичні матеріали і документація – результат багаторічної творчої роботи з організації і проведенню виробничої педагогічної практики колективу державної освітньої установи – Запорізького національного університету, факультету фізичного виховання, кафедри теорії та методики фізичної культури і туризму. Методичні рекомендації призначені для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напрямів підготовки «Фізичне виховання», «Здоров’я людини», «Спорт». Рецензент А.П. Конох Відповідальний за випуск Ю.О. Коваленко ЗМІСТ
ВСТУП Виробнича педагогічна практика є складовою частиною навчального плану підготовки студентів факультету фізичного виховання, напрямів підготовки «Фізичне виховання», «Здоров’я людини», «Олімпійський і професійний спорт». Програма виробничої педагогічної практики спрямована на підготовку бакалаврів фізичного виховання і спорту. У системі професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту вирішальна роль належить виробничій педагогічній практиці, яка проводиться у загальноосвітніх школах. Педагогічна практика є однією з головних складових| професійно-педагогічної підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності вчителя фізичної культури. Сутність цієї практики полягає в тому, щоб|аби| студент – майбутній вчитель під час навчання під керівництвом викладача (методиста) і за певною програмою самостійно брав участь в майбутній професійній діяльності. Терміни проведення і тривалість практики обумовлені необхідністю забезпечення зв’язку між теоретичними знаннями студентів і практичними уміннями в реалізації завдань фізичного виховання. Студенти проходять педагогічну практику згідно програм з педагогічної практики та виконують завдання з теорії та методики фізичного виховання, гігієни, педагогіки та психології. Основною умовою ефективності практики є реалізація принципів теоретичної обґрунтованості, комплексного підходу до її змісту та організації, безперервності, систематичності. У методичних рекомендаціях розглядаються мета, завдання практики, її зміст, надаються методичні матеріали оформлення документації з практики студентам. Методичний матеріал студенти можуть використовувати вподовж педагогічної практики: надані зразки оформлення щоденника педагогічної практики, індивідуального плану роботи, методика проведення гімнастики перед уроками, рухливих перерв, уроку фізкультури, спортивного часу у групі продовженого дня, критерії педагогічного контролю уроку фізичної культури – хронометраж, фізіологічна крива уроку, педагогічний аналіз тощо. Методичні рекомендації складені відповідно до вимог Державних освітніх стандартів рівня підготовки фахівців за напрямом «Фізичне виховання». Практичні матеріали і документація, що розміщені в посібнику, – результат багаторічної творчої роботи з організації і проведенню виробничої педагогічної практики колективу в державної освітньої установи – Запорізького національного університету, факультету фізичного виховання, кафедри теорії та методики фізичного виховання і спорту.
ПАМ’ЯТКА студентові-практикантові
В період педагогічної практики в загальноосвітній школі студент зобов’язаний підкорятися правилам внутрішнього розпорядку школи, розпорядженням директора школи, завідувача навчальною частиною, керівників практики і старости групи.
Студент несе відповідальність за виконувану їм роботу і її результати нарівні з штатними працівниками базової школи.
Студент зобов’язаний строго дотримувати трудову дисципліну, повністю виконувати завдання, передбачені програмою практики за фахом; ретельно готуватися до кожного уроку та інших видів навчально-виховної роботи; відвідувати відкриті уроки, методичні заняття.
Студент зобов’язаний щодня бувати в школі і витрачати на усі види діяльності (проведення уроків, складання конспектів, спостереження і аналіз уроків та ін.) не менше 6 годин в день.
За результатами практики студент отримує диференційований залік. Залік складається з оцінок за усіма видами діяльності по програмі практики. Загальна позитивна оцінка можлива лише при виконанні усіх програмних завдань. Невиконання або незадовільна оцінка за будь-який вид діяльності (наприклад, за ведення виховної роботи) не дає можливості поставить студентові загальну позитивну оцінку.
Враховується також об’єм усієї виконаної на практиці роботи. Загальна оцінка роботи студента виводиться в результаті обговорення і узгодження думок керівників практики (методиста, учителя фізичної культури, класного керівника, викладачів інших кафедр, що беруть участь в практиці).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|