Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВІДОМІСТЬ

обліку даних хронометражу уроку фізичної культури, проведеного

в_______класі, школи №________

Урок проводив_______________________

ЗАВДАННЯ УРОКУ: 1.__________

2.__________

3.__________

В класі за списком________. Присутні___________. Займаються_____________.

Хронометраж проводив_________________________________________

 

Зміст діяльності учня (зміст уроку)   Час закінчення діяльності (час уроку, хвилини) Слухання вчителя, пояснення, очікування черги тощо (кіл.хв.) Виконання вправ (кіл.хв.) Нераціонально використаний час уроку (простій) (кіл.хв.)
1. Шикування 8.02  
2. Рапорт, пояснення вчителем завдання 8.05      
3. Стройові вправи 8.07      
4. Ходьба 8.09    
5. Вправи в русі 8.14    
6. Біг по колу 8.20      
7. Шикування в колону по три 8.21      
8. Пояснення вправи 8.22      
9. Виконання вправи 8.28      
10. Ходьба на місці 8.30      
11. Вправи на відновлення 8.43    
12. Шикування 8.44  
ВСЬОГО  

 

 

МЩУ можна визначати для кожної частини уроку. Моторна щільність уроку може досягати 70-80% (тренувальні уроки) і 60-65% (навчальні уроки).

Далі йде текстовий аналіз хронометражу уроку. В аналізі щільності уроку необхідно конкретно визначити причини, які обумовили відповідні показники щільності. Дати конкретні пропозиції до підвищення ефективності використання часу уроку (в обсязі 0,5-1 сторінки).


Технологічні карти аналізу уроку фізичної культури


Читайте також:

  1. Виникнення людської свідомості. Мова і свідомість.
  2. ВІДОМІСТЬ
  3. ВІДОМІСТЬ
  4. Відомість 8 1 страница
  5. Відомість 8 10 страница
  6. Відомість 8 11 страница
  7. Відомість 8 12 страница
  8. Відомість 8 13 страница
  9. Відомість 8 14 страница
  10. Відомість 8 15 страница
  11. Відомість 8 2 страница




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика проведення хронометражу уроку фізичної культури | ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА АНАЛІЗУ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬУТРИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.