МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ий тиждень1. Інструктивна нарада керівника педагогічної практики, методиста, вчителя фізичної культури зі студентами. 2. Знайомство зі школою, з режимом дня школи, зі спортивною базою. 3. Знайомство з вчителем фізичної культури (записати в щоденник): - прізвище, ім’я, по батькові, рік народження; - освіта, категорія, спортивний розряд; - стаж роботи на посаді; - за якою програмою здійснюється робота по фізичному вихованню з|із| дітьми; - кількість класів в яких він викладає предмет; - які форми роботи використовує при роботі з дітьми; - чи проводяться ним додаткові заняття (спортивні секції); - яка документація ведеться; - у яких формах здійснюється робота з|із| батьками з питань фізичного виховання; - як здійснюється робота з|із| викладачами з питань фізичного розвитку в школі; - які завдання|задачі| у фізичному вихованні дітей найбільш актуальні на сучасному етапі; - яка література використовується з теорії і методики фізичного виховання (вказати назви). 3. Бесіда з лікарем школи, класним керівником закріпленого класу. 4. Ознайомлення з навчальною і методичною літературою. 5. Оформлення щоденника практиканта. 6. Оформлення зошита практичних завдань|задавань| курсової роботи з теорії і методики фізичного виховання. 7. Складання і затвердження індивідуального плану роботи на період практики. 8. Розподіл студентів-практикантів за класами в усіх вікових групах (1-4 класи, 5-9 класи, 10-11 класи). 9. Робота в якості помічника вчителя фізичної культури (самостійне проведення підготовчої і заключної частин уроку, надання допомоги в проведенні основної частини уроку, проведення рухливих перерв і фізкультхвилинок з дітьми 1-4 класів). 10. Закріплення студентів-практикантів за класами для проведення роботи в ролі класного керівника. 11. Проведення педагогічного аналізу, хронометражу і побудова фізіологічної кривої уроку, який проведений вчителем фізичної культури. 12. Проведення анкетування учнів випускних класів з метою визначення інтересів і здібностей, що пов’язані з їх майбутньою професією. 13. Підготовка планів-конспектів всіх форм фізичного виховання, які буде проводити студент-практикант самостійно на наступному тижні. (Зразки|взірці| оформлення документів з педагогічної практики дані в Додатках|застосуванні|). Читайте також:
|
||||||||
|