МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І радіаційного захисту населення
Управлінню з медичних проблем аварії на ЧАЕС і радіаційного захисту населення України підпорядковані: — Центр радіаційної медицини — Республіканський спеціалізований диспансер — Радіологічні підрозділи — Харківський НДІ медичної радіології — Обласні спеціалізовані диспансери — Спеціалізовані підрозділи лікувально-профілактичної допомоги — Республіканський регіональний діагностичний консультативний центр матері і дитини
ТЕМА №19: ГIГIєНIЧНI ОСНОВИ ПРОФІЛАКТИКИ ТА УСУНЕННЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ. ОРГАНІЗАЦІя САНІТАРНОГО НАГЛЯДУ ЗА ХАРЧУВАННЯМ І ВОДОПОСТАЧАННЯМ В УМОВАХ КАТАСТРОФ МЕТА ЗАНЯТТЯ: 1. Вивчити методичні підходи до профілактики та усунення негативних наслідків надзвичайних ситуацій. 2. Ознайомитися з основними засобами санітарно-гігієнічного забезпечення експертизи води та продовольства, правилами відбору проб води та готової їжі для лабораторного дослідження.
ПИТАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ: 1. Класифікація надзвичайних ситуацій. 2. Гігієнічні аспекти надання екстреної медичної допомоги в надзвичайних ситуаціях. 3. Організація польового водопостачання на період надзвичайних ситуацій, катастроф та у воєнний час. 4. Основні методи очистки, знезараження, знешкодження та дезактивації води, особливості їх використання у польових умовах. 5. Пункт водопостачання: структура, табельні засоби видобутку, обробки, зберігання та транспортування води. 6. . Табельні засоби щодо контролю за якістю обробки води у польових умовах. 7.Гігієнічна характеристика основних харчових продуктів, консервів, харчових концентратів, що використовуються в екстремальних ситуаціях та у воєнний час. 8. Показники, які характеризують свіжість та товарні якості харчових продуктів. Ознаки псування, епідеміологічної і токсикологічної небезпеки продуктів, що використовуються у період надзвичайних ситуацій та у воєнний час. 9. Табельні засоби (лабораторні комплекти та прилади), призначені для проведення медичної експертизи води і продовольства. Можливі варіанти експертних висновків на різних етапах її проведення.
ЗАВДАННЯ: 1. Ознайомитися з класифікацією надзвичайних ситуацій і організацією роботи служби екстреної медичної допомоги. 2. Оволодіти методикою та закріпити навички роботи з радіометричними приладами та приладами хімічної розвідки. 3. Ознайомитися з призначенням польових лабораторій ЛГ-1 і ЛГ-2. 4. Оволодіти методиками відбору проб та складання актів відбору проб води і готової їжі для подальшого лабораторного дослідження.
ЛІТЕРАТУРА: 1. Даценко І.І. Профілактична медицина: загальна гігієна з основами екології / І.І. Даценко, Р.Д. Габович. — К.: Здоров’я, 2004. — С. 666—688. 2. Гігієна та екологія / [В. Г. Бардов, В. Ф. Москаленко, С. Т. Омельчук та ін.] ; за ред. В. Г. Бардова. ― Вінниця: Нова Книга, 2006. ― С. 606—641. 3. Військова гігієна з гігієною при надзвичайних ситуаціях : підручник / За ред. К.О. Пашка. — Тернопіль: Укрмедкнига, 2005. — С. 109—152. 4. Загальна гігієна: посібник до практичних занять / [І.І. Даценко, О.Б. Денисюк, С.П. Долошицький та ін.] ; за ред. І.І.Даценко. ― Львів.: “Світ”, 1991. ― С. 424—449. 5. Беляков В.Д. Учебное пособие по военной гигиене и эпидемиологии / В.Д. Беляков, Е.Г. Жук. — М.: Медицина, 1988.— С. 69—154. 6. Методичні матеріали самостійної роботи студентів з курсу військової гігієни. — Вінниця., 1994. — С. 6-49. 7. Медицина катастроф / [А.Е. Дубицкий и др.]. — К.: Здоров'я, 1993. — С.16—20, 2—78, 8. Дії населення в надзвичайних ситуаціях мирного часу. — К., 1992. — С. 26—34. 9. Навчальний посібник для практичних занять з пропедевтики гігієни, військової та радіайійної гігієни / Під ред. В.Д.Бардова. — К., 1999. — С. 69—73. 10. Військово-медична підготовка / [І.О. Семенов, Г.І. Сердюков, С.М. Ритік та ін.]. — К.: Здоров’я, 1992. — 216 с. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|