МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порівняння педагогічної й андрагогічної моделей навчання по М.Ноулзу
Як зазначає С.І. Змійов [5..] модель навчання можна визначити як систематизований комплекс основних закономірностей діяльності учня і вчителя у процесі навчання. З урахуванням п'яти розглянутих принципів навчання визначемо основні характеристики андрагогічної і педагогічної моделей навчання по М. Ноулзу. У педагогічній моделі учень повністю залежить від викладача, який визначає цілі, зміст і результати навчання. Його роль і діяльність пасивні, направлені на сприйняття. Звідси основними методами навчання є передавальні, трансляції. З погляду андрагогіки дорослі, що навчаються усвідомлюють глибоку потребу в самостійності, в самоврядуванні. Тому завдання викладача зводиться до надання допомоги учню пошуку інформації.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|