Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Упражнения на прямую и косвенную речь, на косвенный вопрос

1. Mettez au discours indirect:

 

1. Marie a dit : « Tu m’as fait peur ». →
2. Il a dit à son professeur : « Je veux préparer ce rapport » →  
3. Claire a dit : « Je ne comprends pas cette règle ». →  
4. Il lui a dit: « Je te téléphonerai jeudi prochain » →  
5. Il m’a annoncé : «Les températures sont douces, on aura sûrement du soleil ».  
6. Il nous a prévenus : « Le dîner sera servi comme d’habitude ».  
7. Elle m'a avoué: «J’ai peur de monter en avion ».  
8. Vous avez déclaré : « Nous déménageons à la fin de la semaine ».  
9. J’ai compris : « Je n’aime pas le fromage ».  
10. Tu as ajouté : « Mes voisins organisent une fête ».  
11. Elle a assuré : « Les enfants sont très calmes ».  
12. Nous avons précisé : « Notre avion décolle à 4 heures du matin ».  

 

2. Mettez le dialogue suivant au style indirect :

Nicolas, un petit garçon de six ans, a demandé à son père :

« Pourquoi est-ce que tante Véra a un gros ventre ? »

« Elle attend un bébé » lui a répondu son père.

« Comment est-ce qu’il est allé dans son ventre ? » lui a demandé Nicolas.

Son père lui a expliqué : « Les hommes et les femmes ont de petites graines et parfois deux petites graines se rencontrent dans le ventre de la maman, l’une d’elles grossit et devient le bébé ».

« Est-ce que je pourrai avoir un bébé moi aussi ? » lui a demandé Nicolas.

« Seules les femmes peuvent en avoir. » lui a répondu son père.

Mais Nicolas lui a fait remarquer : « Oncle Bernard a un gros ventre. » Et il lui a demandé : « Est-ce qu’il va avoir un bébé ? »

« Oncle Bernard a un gros ventre parce qu’il a trop mangé » lui a dit son père.

« Il a trop mangé de bébés ? » lui a demandé Nicolas.

Son père lui a dit alors : « Arrête ! Ne me pose plus de questions ! Va jouer dans la chambre ! »

Et il a ajouté : « Tu comprendras tout cela quand tu seras un peu plus grand. »

J. Dady, I. Greaves, A. Petetin. Grammaire. 350 exercices. P., Hachette, 1990.

 


Читайте також:

  1. V. Список вопросов и требования к экзамену
  2. Ваши комментарии, вопросы, пожелания
  3. Вопрос 1 часть
  4. Вопрос 1. Понятие и система социальной защиты населения РФ.
  5. Вопрос 10 Уравнение намагничивающих токов трансформатора.
  6. Вопрос 10. Малое предпринимательство. Государственная поддержка малого предпринимательства
  7. Вопрос 12. Україна за часів Директорії.
  8. ВОПРОС 13 Конституційно-правові норми: загальна характеристика
  9. ВОПРОС 14 1. Поняття та склад конституційно-правових відносин
  10. Вопрос 17.
  11. ВОПРОС 18 Права людини: охорона та способи захисту суб’єктивних прав та свобод
  12. Вопрос 2. Порядок составления, рассмотрения, утверждения федерального бюджета




Переглядів: 583

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Texte №2 | TABLEAUX DES CONJUGAISONS

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.