МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Адміністративна відповідальністьУ кодексі України «Про адміністративну відповідальність» передбачено відповідальність за вчинення адміністративних правопорушень в тому числі, і тих що пов’язані з отриманням, використанням та зберіганням інформації. Справи про адміністративні порушення в інформаційній сфері розглядаються наступними суб’єктами: 1.Органи внутрішніх справ - в сфері інформаційного забезпечення правоохоронної діяльності, забезпечення державної таємної інформації про комерційні установи та фізичних осіб. 2.Інспекції у справах неповнолітніх - щодо інформації про правопорушення неповнолітніх, батьків неповнолітніх, встановлення та вітчудження батьківських прав, направлення дітей до спец. розподільників та спец. установ конвойними службами внутрішніх військ. 3.Митні органи – щодо інформації про: експорт та імпорт товарів, інформації про нелегальний перетин кордону, спеціальні бази даних щодо боротьби з корупцією. 4. СБУ - здійснює охорону державної таємниці, володіє спец. інформацією щодо злочинців, терористичних груп, і діяльність пов’язана з розвідкою так контррозвідкою. 5. Суди – інформація щодо поданих справ винесених вироків, підсудних та інших учасників судового процесу. 6.Державні органи та посадові особи - згідно чинного законодавства: - стаття КпАП 41-3. Передбачено адміністративну відповідальність за порушення порядку доступу до інформації, що необхідна для ведення колективних переговорів і здійснення контролю за виконанням колективних договорів. Санкція : Накладання штрафу на відповідну посадову особу в розмірі від 1-5 НМД (неоподаткованих мінімумів доходів). - стаття КпАП 53-2. Гіпотеза даної статті визначає відповідальність за перекручування даних державного земельного кадастру та приховування інформації про наявність земель, запасу земель або відповідного земельного фонду. Санкція: Накладання штрафу 3-15 НМД. - стаття КпАП 82-3. Передбачає відповідальність за приховування та перекручення відомостей або відмову про надання повної та достовірної інформації за запитами сторін та об’єднань, щодо безпеки утворених технічних відходів і поводження з ними. Санкція : Накладання штрафу від 15-60 НМД - стаття КпАП 91-4. Гіпотезою даної статті є відповідальність за відмову надання або несвоєчасне надання за запитами, повної та достовірної, екологічної інформації. Санкція : Штраф від 45-165 НМД. - стаття КпАП 156-1. Передбачає відповідальність за порушення інформаційного законодавства в сфері захисту справ споживачів. Санкція : Штраф 100-400 НМД. - стаття КпАП 156-3. Відповідальність за отримання, використання, розголошення комерційної таємниці , а також конференційної інформації з метою заподіяти шкоди діловій репутація або майну даної особи. Санкція : Штраф – 15-55 НМД. - стаття КпАП 164-14. Передбачає відповідальність за не оприлюднення інформації , щодо закупівлі товарів, виконаних робіт і послуг за державні кошти, за відображення недостовірної інформації у звіті. Санкція : Штраф в розмірі 25-75 НМД. Зазначений кодекс містить ще ряд статей що передбачають санкції за порушення законодавства у сфері щодо зберігання та оприлюднення інформації що становить суспільний інтерес.
Читайте також:
|
||||||||
|