Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Адміністративна відповідальність

У кодексі України «Про адміністративну відповідальність» передбачено відповідальність за вчинення адміністративних правопорушень в тому числі, і тих що пов’язані з отриманням, використанням та зберіганням інформації. Справи про адміністративні порушення в інформаційній сфері розглядаються наступними суб’єктами:

1.Органи внутрішніх справ - в сфері інформаційного забезпечення правоохоронної діяльності, забезпечення державної таємної інформації про комерційні установи та фізичних осіб.

2.Інспекції у справах неповнолітніх - щодо інформації про правопорушення неповнолітніх, батьків неповнолітніх, встановлення та вітчудження батьківських прав, направлення дітей до спец. розподільників та спец. установ конвойними службами внутрішніх військ.

3.Митні органи – щодо інформації про: експорт та імпорт товарів, інформації про нелегальний перетин кордону, спеціальні бази даних щодо боротьби з корупцією.

4. СБУ - здійснює охорону державної таємниці, володіє спец. інформацією щодо злочинців, терористичних груп, і діяльність пов’язана з розвідкою так контррозвідкою.

5. Суди – інформація щодо поданих справ винесених вироків, підсудних та інших учасників судового процесу.

6.Державні органи та посадові особи - згідно чинного законодавства:

- стаття КпАП 41-3. Передбачено адміністративну відповідальність за порушення порядку доступу до інформації, що необхідна для ведення колективних переговорів і здійснення контролю за виконанням колективних договорів. Санкція : Накладання штрафу на відповідну посадову особу в розмірі від 1-5 НМД (неоподаткованих мінімумів доходів).

- стаття КпАП 53-2. Гіпотеза даної статті визначає відповідальність за перекручування даних державного земельного кадастру та приховування інформації про наявність земель, запасу земель або відповідного земельного фонду. Санкція: Накладання штрафу 3-15 НМД.

- стаття КпАП 82-3. Передбачає відповідальність за приховування та перекручення відомостей або відмову про надання повної та достовірної інформації за запитами сторін та об’єднань, щодо безпеки утворених технічних відходів і поводження з ними. Санкція : Накладання штрафу від 15-60 НМД

- стаття КпАП 91-4. Гіпотезою даної статті є відповідальність за відмову надання або несвоєчасне надання за запитами, повної та достовірної, екологічної інформації. Санкція : Штраф від 45-165 НМД.

- стаття КпАП 156-1. Передбачає відповідальність за порушення інформаційного законодавства в сфері захисту справ споживачів. Санкція : Штраф 100-400 НМД.

- стаття КпАП 156-3. Відповідальність за отримання, використання, розголошення комерційної таємниці , а також конференційної інформації з метою заподіяти шкоди діловій репутація або майну даної особи. Санкція : Штраф – 15-55 НМД.

- стаття КпАП 164-14. Передбачає відповідальність за не оприлюднення інформації , щодо закупівлі товарів, виконаних робіт і послуг за державні кошти, за відображення недостовірної інформації у звіті. Санкція : Штраф в розмірі 25-75 НМД.

Зазначений кодекс містить ще ряд статей що передбачають санкції за порушення законодавства у сфері щодо зберігання та оприлюднення інформації що становить суспільний інтерес.

 

 

 


Читайте також:

  1. IV. Відповідальність сторін
  2. Адміністративна відповідальність
  3. Адміністративна відповідальність
  4. Адміністративна відповідальність
  5. Адміністративна відповідальність за порушення аграрного законодавства
  6. Адміністративна відповідальність за порушення земельного законодавства
  7. Адміністративна відповідальність за порушення митних правил
  8. Адміністративна відповідальність за порушення податкового законодавства.
  9. Адміністративна відповідальність осіб, винних в порушенні податкового законодавства
  10. Адміністративна відповідальність та строки адміністративної відповідальності
  11. Адміністративна відповідальність. Види адміністративних стягнень.




Переглядів: 1210

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття та види юридичної відповідальності у сфері доступу до інформації | Теми повідомлень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.