МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Відмова у відкритті провадження.Про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі суддя постановляє ухвалу. Копія ухвали про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі невідкладно надсилається особі, яка подала позовну заяву, разом із позовною заявою та усіма доданими до неї матеріалами. Ухвала про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву. Повторне звернення тієї ж особи до адміністративного суду з таким самим адміністративним позовом, щодо якого постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається. У разі відмови у відкритті провадження в адміністративній справі з підстави, встановленої пунктом 1 частини першої цієї статті, суд повинен роз'яснити позивачеві, до юрисдикції якого суду віднесено розгляд такої справи. Другим етапом стадії розгляду справи в суді першої інстанції адміністративно-позовного провадження є попередній розгляд адміністративної справи.Ця стадія бере свій початок одразу після винесення судом ухвали про порушення адміністративної справи і завершується також ухвалою суду - ухвалою в попередньому судовому засіданні. Загальний порядок здійснення процесуальних дії на цій стадії наведено у главі 2 розділу III КАС України «Підготовче провадження». Основним завданням розглядуваної стадії провадження є з'ясування можливості врегулювання спору до судового розгляду, а також забезпечення оперативного, об'єктивного і своєчасного розгляду адміністративної справи. Звичайно, дострокове розв’язання спору – не самоціль. Воно у жодному разі не має завадити об’єктивності та всебічності дослідження обставин справи та правильності прийнятого рішення. Саме тому в коментованій нормі йдеться про розумний строк, тобто про строк, який поряд з оперативністю вирішення справи дозволяє забезпечити його законність та справедливість. З метою реалізації завдань підготовчого провадження КАС України уповноважує суди: · вживати заходи щодо зібрання доказів у справі (зокрема, витребовувати документи та інші матеріали, наводити необхідні довідки); · проводити огляд доказів у місці їх знаходження (в порядку статті 147 КАС України); · призначати експертизу (в порядку статті 81 КАС України); · вирішувати питання про залучення свідків, спеціаліста, перекладача (в порядку статей 65, 67, 68 КАС України);приймати рішення про залучення до справи третіх осіб (в порядку статті 53 КАС України); вирішувати питання про обов’язковість особистої участі у судовому засіданні осіб, які беруть участь у справі; · викликати на судовий розгляд адміністративної справи свідків, експертів, спеціалістів, перекладачів; · проводити попереднє судове засідання (в порядку статті 111 КАС України). Наведений перелік є вичерпним і розширенню не підлягає. Звичайно, здійснення усіх перерахованих заходів не є обов’язковим. З урахуванням обставин справи, наявної доказової бази, поданих клопотань суддя самостійно, на власний розсуд вирішує, котрі з них є доцільними, а котрі – ні. Читайте також:
|
||||||||
|