Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Витрати на утримання закладів культури і мистецтва

 

Витратами на утримання закладів культури є:

¢ кошти державного та місцевих бюджетів;

¢ кошти, що надходять від господарської діяльності, надання
платних послуг;

¢ гранти, благодійні внески, добровільні пожертвування фізичних
і юридичних осіб, у тому числі іноземних;

¢ інші не заборонені законодавством джерела.

2. Заклади культури загальнодержавного та місцевого рівня
базової мережі залежно від форми власності утримуються або
отримують фінансову підтримку відповідно за рахунок коштів
Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим,
інших місцевих бюджетів, а також коштів установ, організацій,
громадян та їх об'єднань.

¢ Приватні заклади культури фінансуються їх засновниками.

 

З метою залучення додаткових фінансових ресурсів для
розвитку культури держава створює сприятливий режим оподаткування
фізичним та юридичним особам, які спрямовують свої кошти на
розвиток культури. Механізм податкового заохочення підтримки
діяльності у сфері культури визначається податковим законодавством
України.

 

Держава сприяє:

¢ забезпеченню закладів культури, закладів освіти сфери
культури будівлями, спорудами, приміщеннями, збудованими за
спеціальними проектами, або іншими упорядженими приміщеннями, що відповідають потребам закладу культури;

¢ створенню виробничої бази з випуску спеціального обладнання
для закладів культури, музичних інструментів, техніки для
атракціонів, допоміжних матеріалів і засобів для індивідуальної
художньої творчості, а також розвитку мережі спеціалізованих
виробництв.

Оплата праці у сфері культури має забезпечувати створення
належних матеріальних умов для ефективної самостійної творчої
діяльності працівника, підвищення престижності професії, сприяти
підвищенню його кваліфікації, стимулювати залучення талановитої
молоді до діяльності у сфері культури.

Заробітна плата працівника у сфері культури, педагогічного
працівника закладу освіти сфери культури складається з посадового
окладу (тарифної ставки), надбавки за почесне звання, доплат за
науковий ступінь, вислугу років залежно від стажу роботи в
державних і комунальних закладах культури, закладах освіти сфери
культури, інших надбавок та доплат, премій, винагород за творчу
діяльність, передбачених законодавством.

Умови оплати праці працівників у сфері культури державних і
комунальних закладів культури, закладів освіти сфери культури
визначаються Кабінетом Міністрів України.

Працівникам у сфері культури, які працюють у державних і
комунальних закладах культури, держава забезпечує:
роботу на повну тарифну ставку;
створення належних умов праці, її оплату;
правовий, соціальний, професійний захист;
призначення і виплату пенсій відповідно до законодавства;
інші гарантії, встановлені законом.

Працівники у сфері культури, педагогічні працівники
закладів освіти сфери культури, які працюють у державних і
комунальних закладах культури, мають право на допомогу для
оздоровлення під час надання щорічної відпустки у розмірі
посадового окладу, а також на матеріальну допомогу для вирішення
соціально-побутових питань та доплату за вислугу років у розмірах
і порядку, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Працівники державних і комунальних закладів культури,
педагогічні працівники закладів освіти сфери культури, які
працюють у сільській місцевості та селищах міського типу, а також
пенсіонери, які раніше працювали в державних та комунальних
закладах культури, закладах освіти сфери культури у таких
населених пунктах і проживають у них, мають право на безоплатне
отримання у власність земельної ділянки відповідно до
законодавства.

Працівникам державних і комунальних закладів культури,
педагогічним працівникам закладів освіти сфери культури, які
працюють у сільській місцевості та селищах міського типу, а також
пенсіонерам, які раніше працювали в державних та комунальних
закладах культури, закладах освіти сфери культури у таких
населених пунктах і проживають у них, держава забезпечує
відповідно до законодавства безоплатне користування житлом з
опаленням і освітленням у межах установлених норм.

Розрахунок обсягу видатків
на культуру і мистецтво

Розрахунковий показник обсягу видатків на культуру і мистецтво (Vki) визначається, виходячи з чисельності наявного населення адміністративно-територіальної одиниці та фінансових нормативів бюджетної забезпеченості на одного жителя, що визначається як середній розмір загальних видатків відповідних місцевих бюджетів, затверджених місцевими радами на бюджетний період, що передує плановому, на одного жителя, і коригується на прогнозний обсяг ресурсів бюджету, що спрямовуються на зазначену мету (цілі) у планованому бюджетному періоді. При цьому обсяг видатків місцевих бюджетів на культуру і мистецтво не може бути меншим, ніж обсяг у році, що передує плановому, скоригований на індекс споживчих цін в середньому до попереднього року, врахований в Основних прогнозних показниках економічного і соціального розвитку України за даними Мінекономіки.

¢ Для бюджету Автономної Республіки Крим та обласного бюджету розрахунковий обсяг видатків на культуру і мистецтво визначається за такою формулою:

Vki = Нkob × Nі,

де Нkob — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості видатків на культуру і мистецтво бюджету Автономної Республіки Крим та обласного бюджету в розрахунку на одного жителя;

Ni — чисельність наявного населення адміністративно-територіальної одиниці за даними Всеукраїнського перепису населення 2001 р. станом на 5 грудня 2001 р.

¢ Для бюджету міст Києва і Севастополя розрахунковий обсяг видатків на культуру і мистецтво визначається за такою формулою:

Vki = Hkylv(sev) × Ni,

де Hkylv(sev) — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості видатків на культуру і мистецтво для міст Києва і Севастополя в розрахунку на одного жителя;

Ni — чисельність наявного населення адміністративно-територіальної одиниці за даними Всеукраїнського перепису населення 2001 р. станом на 5 грудня 2001 р.

¢ Для бюджету міста республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, бюджету району розрахунковий показник обсягу видатків на культуру і мистецтво визначається за такою формулою:

Vki = Нkm(r) × Ni + Vkgi

де Нkm(r) — фінансовий норматив бюджетної забезпеченості видатків на культуру і мистецтво міста республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення або району в розрахунку на одного жителя;

Vkgi — обсяг додаткових видатків бюджету адміністративно- територіальної одиниці, до складу якої входять населені пункти, які за статусом віднесені до гірських. Ці видатки визначаються за окремим розрахунком.

 


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. V. Інші витрати
  3. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  4. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  5. XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів
  6. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  7. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  8. Адміністративні витрати, витрати на збут, інші операційні витрати, інші витрати та їх облік
  9. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  10. Альтернативна вартість і незворотні витрати
  11. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  12. Аналіз комплексних статей витрат: витрат на утримання та експлуатацію устаткуван­ня, цехові, загальногосподарські, поза виробничі витрати.




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Право на утворення закладів культури | Особливості фінансування закладів культури і мистецтва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.