Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Із запропонованого переліку виберіть основні принципи наукового етоса

плагіат;
наукова чесність;
фальсифікація наукових результатів;
істинності;
перед істинною всі дослідники рівні;
наочності.

2,4,5

На відновлення послідовності

Розташуйте у правильній послідовності отримання форм наукового знання

теорії;
поняття;
принципи;
категорії;
факти;
закономірності;
закони.

5, 2, 4, 3, 6,7,1

Розмістіть у відповідній послідовності етапи формування науки за Г. Башларом

стан нового наукового духу;
донауковий стан;
науковий стан.

2,3,1

Розташуйте у хронологічному порядку появу винаходів

атомна електростанція;
пілотований космічний корабель;
персональний комп’ютер;
лазер;
відеомагнітофон.

1, 5, 4, 2, 3

Вибірково-впорядкувальні

Виберіть та розмістіть у правильній послідовності наукові революції за Куном

гуманітарна;
інформаційна;
природознавча;
промислова;
технічна.

3, 4, 5,2

Виберіть та розмістіть у відповідній послідовності рівні пізнання істини

інформаційний;
емпіричний;
Теоретичний;
науковий;
почуттєвий;
раціональний.

5,6,2,3

Перехресні

1 Кому із зарубіжних вчених належать такі відкриття:

а) Т. Едісон 1) повітряна куля
б) брати Райт 2) електрична лампочка розжарювання
в) брати Монгольф’є 3) механічний ткацький верстат
г) Е. Картрайт 4) літак

А-2; б-4; в-1;г-3

2 Кому із вітчизняних вчених належать такі відкриття:

а) М.Амосов 1) методи кістково-пластичних операцій
б) І.Сікорський 2) перша неевклідова геометрія
в) М.Лобачевський 3) перші багатомоторні літаки
г) М.Пирогов 4) моделювання психічних функцій мозку

А-4; б-3; в-2;г-1

3 Кому із вітчизняних вчених належать такі відкриття:

а) В. Докучаєв 1) електрозварювання під водою
б) І.Пулюй 2) першовідкриття рентгенівських променів
в) Б.Патон 3) відкриття явища фагоцитозу
г) І.Мєчніков 4) закладення основ сучасного ґрунтознавства

А-4; б-2; в-1;г-3

4 Хто із вітчизняних вчених був:

а) Ю.Дрогобич 1) ректором Києво-Могилянської академії (1711-1716 рр.)
б) Ф.Прокопович 2) мандрівним філософом
в) Г.Сковорода 3) першим ректором Київського університету
г) М.Максимович 4) першим вітчизняним доктором медицини і філософії

А-4; б-1; в-2;г-3

Вибірково-об’єднувальні

Хто із вітчизняних вчених є автором зазначених досягнень

а) Г. Сковорода 1) теорії двох натур природи (видима і невидима)
2) вчення про ноосферу
б) Т.Прокопович 3) вчення про три світи (макрокосм і 2 мікрокосми)
4) теорії просвіченого абсолютизму
в) В.Вернадський 5) праця «Духовний регламент»
6) основоположник генетичної мінералогії

А- 1, 3; б- 2, 6; в- 4,5

Класифікуйте наукові дослідження за ознаками

а) за способом і методами отримання нового знання 1) практичні
2) технічні
б) за зв’язками із предметною діяльністю 3) теоретичні
4) гуманітарні
в) за сферою дослідження 5) природничі
6) емпіричні

а) 3,6; б) 3,1 в) 2,4,5


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. II. Основні засоби
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  5. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  6. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  7. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.
  8. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  9. Антикорупційні принципи
  10. Антикорупційні принципи
  11. Антикорупційні принципи
  12. Антикорупційні принципи




Переглядів: 745

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Із запропонованого переліку виберіть характеристики, які відрізняють наукове пізнання від повсякденного | Виберіть відповідні характеристики рівнів пізнання істини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.