МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Із запропонованого переліку виберіть основні принципи наукового етоса
2,4,5 На відновлення послідовності Розташуйте у правильній послідовності отримання форм наукового знання
5, 2, 4, 3, 6,7,1 Розмістіть у відповідній послідовності етапи формування науки за Г. Башларом
2,3,1 Розташуйте у хронологічному порядку появу винаходів
1, 5, 4, 2, 3 Вибірково-впорядкувальні Виберіть та розмістіть у правильній послідовності наукові революції за Куном
3, 4, 5,2 Виберіть та розмістіть у відповідній послідовності рівні пізнання істини
5,6,2,3 Перехресні 1 Кому із зарубіжних вчених належать такі відкриття:
А-2; б-4; в-1;г-3 2 Кому із вітчизняних вчених належать такі відкриття:
А-4; б-3; в-2;г-1 3 Кому із вітчизняних вчених належать такі відкриття:
А-4; б-2; в-1;г-3 4 Хто із вітчизняних вчених був:
А-4; б-1; в-2;г-3 Вибірково-об’єднувальні Хто із вітчизняних вчених є автором зазначених досягнень
А- 1, 3; б- 2, 6; в- 4,5 Класифікуйте наукові дослідження за ознаками
а) 3,6; б) 3,1 в) 2,4,5 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|