МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PART 5. Developing SkillsVIDEO Laboratory Work"COMPANY STRUCTURES AND BUSINESS PROFILE" NAMES OF THE STAFF : - Jenny Ross - Derek Jones - Don Bradley - Clive Harris - Edward Green - Geraldine Scott - Kate Mckenna - Bob and Pete - Sally Task 1.Show how many different job titles you can name ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Task2. Write down responsibilities of the following staff: 1. The head of the company ____________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. The Director / Manager of the department ____________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3. The Customer Services Assistant ____________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. The Sales Representative ____________________________________________________________________________________________________________________________________________ Task 3.Watch the VIDEO and give the answers to the questions a) Who arrives first? __________________________________ second? _____________________________________ third? ______________________________________ b) What day of the week is it? _________________________ c) What time of the day is it? __________________________ d) Who does Edward Green want to see? _________________________ e) Who does he meet first? _________________________ f) Where is she showing him to? _________________________ g) Name what you have seen there _________________________ Task 4.Give as full information about the company as possible - The official name of the company is___________________ - Its business profile is_______________________________ - The Product is____________________________________ - It is based in __________________________________ - _________________________ is everybody's Boss here. Task5. Watch the VIDEO once again and fill in the gaps GREET A COLLEAGUE
INTRODUCE YOURSELF
INTRODUCE A NEW COLLEAGUE
Task 6. Match the names of the Bibury Systems staff with the jobs in the chart:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|