МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Робота над оповіданням «Любов Матері».Але, на привеликий жаль, трапляються у житті й прикрі історії, коли діти починають цуратися батьків. Чому? Може, через те, що думають тільки про себе? Ось послухайте оповідання…(Вчитель читає оповідання «Любов матері») Аудіозапис «Аве-Марія». - З чого видно, що мати справді любила свою дитину? -А донька? Вона любила свою матір? - Як ви думаєте, чому дівчина відцуралася від своєї матері? - Прочитайте ще раз п’яту Заповідь і спробуйте уявити й пояснити, як може скластися доля дівчини. - Як на вашу думку, повинна була б учинити донька, щоб не образити рідну матір та не відцуратися від неї? (Діти не висловлюють свої думки). - Діти, можливо в вашому житті були ситуації, коли ви проявляли неповагу до батьків, чи інших дорослих: чимось ненароком образили, лінувалися допомагати, вередували, збрехали, щось робили без дозволу, нехтували порадами… Якщо таке траплялось, то намагайтеся в майбутньому не робити помилок, а якщо й зробили, то знайдіть у собі сили попросити вибачення і виправитися. Робота над віршами з Святого Письма. - А в Святому Письмі (в Біблії) є такі рядки: (запис на дошці). Батькова заповідь – сторож життя твого. Зневажає безумний настанову батькову, а хто береже пересторогу, стає розумніший. Діти, будьте слухняні в усьому батькам, бо це Господові приємне! (діти читають і пояснюють зміст прочитаного) «Ярослав Мудрий» - зачитати заповіт («Читанка», стор.20). Робота над прислів’ями. - А хто з вас приготувавприслів’я про шану до батьків? Шануй батька та Бога, буде тобі скрізь дорога. За науку цілуй батька й матері руку. Батькова і материна молитва і з моря витягає. Робота над творами про маму. А щоб дізнатися, як же насправді ви відноситесь до своїх батьків, я просила вас написати невеличкий твір про своїх батьків. ( вчитель зачитує кращі твори).
ІІІ. Заключна частина Підсумок уроку. а) бесіда; - Підсумовуючи наше заняття, я хочу почути від вас, яка ж Заповідь була ключовою в темі нашого уроку? (Діти зачитують) - Що може зробити наше життя щасливим і тривалим? Ми маємо шанувати батьків, любити їх, бути вдячними їм, не засмучувати, виявляти турботу та допомагати в усьому. а також розділяти радощі і горе. Б) вірші про маму. - Як підтвердження любові і поваги до батьків зараз прослухайте вірші «Батько й мама» та «Моя мама» (читають учні). В) пісня про матусю - На цьому наше заняття закінчено. Дякую вам, діти, за вашу працю. Ангела Охоронця вам і нашим гостям. г) виступ настоятеля Святопокровського храму в с.м.т. Широке протоієрея о.Василя.
Читайте також:
|
||||||||
|