МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Урок 18.Тема: Мудрість навчає прощенню. Мета: Вчити дітей прощати людей, знаходити шлях до примирення, цінувати дружбу, довіряти людям, намагатися нікого не ображати. Розвивати критичне мислення. Виховувати любов до ближнього. Обладнання: ікона, свічка. Хід уроку. І. Вступна частина. 1. Християнське привітання. 2. Спільна молитва. 3. Повідомлення теми і мети уроку. - Сьогодні ми поговоримо про те, що люди не повинні пам’ятати образи, вміти просити пробачення і прощати. Уявіть собі, що б сталося, якби люди не вміли прощати один одного? Мабуть, усі ходили б злими, непривітними, похмурими, навіть не спілкувалися б один з одним. Скрізь була б неприязнь і ворожнеча. А коли люди ворогують – усе навколо руйнується. Світ втрачає радісні барви, стає чорно-білим або сірим … А хто з вас захотів би жити в такому світі? ІІ. Основна частина. 1. Знайомство з оповіданням, підручник, с. 85-87. Діти читають текст самостійно. 2. Відповіді на запитання до тексту: - Який життєвий урок отримала Катруся? - Чому люди повинні прощати один одного? (Діти зачитують слова бабусі). - Знайдіть в тексті і зачитайте, що сказав цар своєму рабу, який не пробачив боргу своєму співробітникові. (Діти зачитують). - Чи правильно поступив цар по відношенню до раба? - А що ж порадила бабуся дівчинці для виправлення ситуації? Зачитайте. 3. Робота над оповіданням, підручник, с. 88, в якому два брати не вміли прощати один одного. а) читання тексту вчителем; б) складання кінцівки до прочитаного тексту. Діти діляться на 4 групи і складають кожен свою кінцівку. 4. Робота над рядками із святого письма: «Гніваючись, не грішіть: сонце та й не зійде у вашому гніві». Діти читають і пояснюють, як вони розуміють прочитане. 5. Робота над прислів’ями. Діти пояснюють, як вони розуміють прислів’я. ІІІ. Підсумкова частина. 1. Узагальнення вивченого. - Діти, а чи були у вас такі ситуації, коли ви не вибачались? Якщо таке є в чиємусь сердечку, знайдіть слова, які б допомогли вам вибачитись. Будьте милосердні, щирі не на показ, а в душі. Любіть людей такими, як вони є, якими створив їх Господь. 2. Спільна молитва. Урок 19. Тема: Терпіння отримує винагороду. Мета: Вчити дітей пробачати образу, не тамувати зла на образника і не допускати думки про помсту. Розвивати почуття дружби, товариськості, взаємодопомоги. Виховувати любов до ближнього Обладнання: ікона, свічка.
|
||||||||
|