МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ДодатковаВальяно М. В. Философия : учебник / М. В. Вальяно. – М. : Изд-во «Дело и Сервис», 2003. – С.321-365. Філософія : короткий виклад : навч. посібник / С. П. Щерба, М. Г. Тофтул, О. А. Заглада та ін.; за ред. С. П. Щерби. – К. : Кондор, 2003. – С.203-249. Філософія : підручник. – 3-тє вид., перероб. і доп. / В. С. Афанасенко, В. І. Волович, Г. Т. Головченко та ін.; за заг. ред. В. Г. Кременя, М. І. Горлача. – Х. : Прапор, 2004. – С.396-412.
ТЕМА 4. ФІЛОСОФІЯ СУСПІЛЬСТВА (2 години) 1. Основні концепції суспільного життя: ідеалістична, натуралістична, матеріалістична. 2. Поняття суспільних відносин, їх види і структура. Суспільство як система суспільних відносин. 3. Поняття суспільного виробництва. Матеріальне і духовне виробництво. Спосіб виробництва, його структура і роль у суспільстві. 4. Поняття суспільно-економічної формації та цивілізації. Специфіка формаційного і цивілізаційного аналізу суспільства у його історії.
Теми доповідей Античні філософи про суспільство. Суспільно-історичний процес і утопічна думка Нового часу. Соціально-філософські ідеї в класичній німецькій філософії. Природне середовище та його роль у розвитку суспільства. Ідеї В. І. Вернадського про ноосферу, їх актуальність. Екологія і загальнолюдські цінності. Діяльність і комунікативність як способи буття соціального. Роль технічних революцій у розвитку суспільства. Сучасні філософські теорії суспільства (неомарксизм або критична теорія суспільства, функціоналізм, концепція «відкритого» суспільства). Сучасні технократичні уявлення про суспільство у світової філософії (Д. Белл, У. Ростоу, О. Тоффлер, І. Масуда та ін.). Еволюційний і революційний типи розвитку суспільства. Теорія культурно-історичних типів М. Я. Данилевського. Етнологічний підхід у аналізі всесвітньої історії Л. М. Гумільова. Концепції цивілізаційного різноманіття у О. Шпенглера і А. Дж. Тойнбі. Комп’ютерно-інформаційні технології як фактор розвитку сучасної цивілізації. Сучасна цивілізація, її особливості й протиріччя. Перелік рекомендованої літератури Читайте також:
|
||||||||
|