МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розподіл навчальних годинМАТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З вивчення дисципліни та організації самостійної і індивідуальної роботи З дисципліни «Казначейська система виконання бюджету» Для студентів спеціальності Фінанси і кредит» Денної та заочної форми навчання
«Затверджено» на засіданні кафедри фінансів Протокол № 1 від «02» вересня 2011 р
Хмельницький 2011 р
Методичні рекомендації з вивчення дисципліни та організації самостійної і індивідуальної роботи «Казначейська система виконання бюджету» для студентів спеціальності 7.050104 «Фінанси і кредит». – Хмельницький: ХЕУ, 2011. – с.32
Укладач: Антонюк А.П., викладач кафедри фінансів
Відповідальний за випуск: Смоленюк Р.П., к.е.н, доцент, завідувач кафедри фінансів.
ЗМІСТ Вступ 4 Розподіл навчальних годин 6 Зміст дисципліни за темами 8 Плани лекційних занять 11 Плани семінарських занять 12 Самостійна робота 15 Тестові завдання для самоперевірки 20 Завдання контрольної роботи для студентів заочної форми навчання 24 Питання для підготовки до заліку 27 Організація поточного і підсумкового контролю знань 29 Рекомендована література 31
ВСТУП У період реформування економіки постали питання ефективного управління державними коштами, спрямуванням їх на першочергові потреби держави відповідно до Конституції України. Метою вивчення дисципліни «Казначейська система виконання бюджету» є формування знань теорії та практики роботи органів казначейства щодо касового виконання бюджету, а саме: § формування знань щодо умов та етапів розвитку Державного казначейства України, визначення бюджетних повноважень казначейства; § формування знань про особливості касового виконання Державного бюджету України за доходами та видатками в період переходу до ринкової економіки; § формування знань про особливості механізму проведення казначейських операцій в Україні; § знайомство студентів з обліком та звітністю у системі казначейства; § формування знань щодо платіжної системи виконання бюджету; контролю у системі казначейства та обслуговування державного боргу. § подальше становлення і вдосконалення знань майбутніх фахівців. Основні знання, які здобувають студенти при вивченні дисципліни: § ознайомлення з організаційною структурою Державного казначейства України та його основними функціями; § вивчення бюджетного процесу та його учасників; § розгляд бюджетних повноважень Державного казначейства України; § поняття сутності та призначення бюджетної класифікації, класифікація доходів та видатків бюджету, класифікація фінансування бюджету та державного боргу; § розгляд сутності платіжної системи та механізму взаємовідносин користувачів коштів з казначейською системою; ознайомлення з основними положеннями та нормативними актами, які регулюють діяльність органів § Державного казначейства та механізм проведення казначейських операцій; § ознайомлення з характеристикою видатків бюджету та організацією роботи щодо виконання Державного бюджету за видатками; § визначення розпорядників бюджетних коштів та оплата їх витрат, а також розгляд механізму перерахування бюджетних коштів через органи Державного казначейства; § визначення загальної характеристики доходів; поняття касового виконання Державного бюджету за доходами та організація їх проведення; § проведення операцій щодо зарахування платежів; облік податків і зборів (обов'язкових платежів до Державного бюджету) та порядок розподілу загальнодержавних податків; § ознайомлення з державним регулюванням та системою бюджетного обліку виконання бюджетів в Україні; опанування планом рахунків як засобом реєстрації в обліку операцій та внутрішньої побудови рахунків; § поняття фінансової звітності про виконання бюджету; § сутність фінансового контролю, принципи та методи організації контролю у системі казначейства; § сутність, класифікацію, причини виникнення та управління державним боргом країни; визначення внутрішнього та зовнішнього державного боргу. В результаті вивчення дисципліни «Казначейська система виконання бюджету» студент повинен знати: організаційну структуру Державного казначейства України та його основні функції; бюджетні повноваження казначейства властивих ринковій економіці; касове виконання Державного бюджету за доходами та видатками; сутність та призначення бюджетної класифікації; умови обліку та звітності у системі казначейства; класифікація платіжної системи виконання бюджету; контроль у системі казначейства; порядок обслуговування державного боргу. Студент повинен вміти аналізувати бюджетні повноваження казначейства властивих ринковій економіці; визначати учасників бюджетного процесу; класифікувати доходи та видатки бюджету, а також фінансування бюджету та державного боргу; аналізувати механізм взаємовідносин користувачів коштів з казначейською системою; механізм перерахування бюджетних коштів через органи Державного казначейства.
Розподіл навчальних годин Денна форма навчання
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|