Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розподіл навчальних годин

МАТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

З вивчення дисципліни та організації самостійної і індивідуальної роботи

З дисципліни

«Казначейська система виконання бюджету»

Для студентів спеціальності

Фінанси і кредит»

Денної та заочної форми навчання

 

 

«Затверджено»

на засіданні кафедри

фінансів

Протокол № 1

від «02» вересня 2011 р

 

Хмельницький 2011 р

 

 

Методичні рекомендації з вивчення дисципліни та організації самостійної і індивідуальної роботи «Казначейська система виконання бюджету» для студентів спеціальності 7.050104 «Фінанси і кредит». – Хмельницький: ХЕУ, 2011. – с.32

 

Укладач: Антонюк А.П., викладач кафедри фінансів

 

 

Відповідальний за випуск: Смоленюк Р.П., к.е.н, доцент, завідувач кафедри фінансів.

 

 

ЗМІСТ

Вступ 4

Розподіл навчальних годин 6

Зміст дисципліни за темами 8

Плани лекційних занять 11

Плани семінарських занять 12

Самостійна робота 15

Тестові завдання для самоперевірки 20

Завдання контрольної роботи для студентів заочної форми навчання 24

Питання для підготовки до заліку 27

Організація поточного і підсумкового контролю знань 29

Рекомендована література 31

 

 

ВСТУП

У період реформування економіки постали питання ефективного управління державними коштами, спрямуванням їх на першочергові потреби держави відповідно до Конституції України.

Метою вивчення дисципліни «Казначейська система виконання бюджету» є формування знань теорії та практики роботи органів казначейства щодо касового виконання бюджету, а саме:

§ формування знань щодо умов та етапів розвитку Державного казначейства України, визначення бюджетних повноважень казначейства;

§ формування знань про особливості касового виконання Державного бюджету України за доходами та видатками в період переходу до ринкової економіки;

§ формування знань про особливості механізму проведення казначейських операцій в Україні;

§ знайомство студентів з обліком та звітністю у системі казначейства;

§ формування знань щодо платіжної системи виконання бюджету; контролю у системі казначейства та обслуговування державного боргу.

§ подальше становлення і вдосконалення знань майбутніх фахівців.

Основні знання, які здобувають студенти при вивченні дисципліни:

§ ознайомлення з організаційною структурою Державного казначейства України та його основними функціями;

§ вивчення бюджетного процесу та його учасників;

§ розгляд бюджетних повноважень Державного казначейства України;

§ поняття сутності та призначення бюджетної класифікації, класифікація доходів та видатків бюджету, класифікація фінансування бюджету та державного боргу;

§ розгляд сутності платіжної системи та механізму взаємовідносин користувачів коштів з казначейською системою;

ознайомлення з основними положеннями та нормативними актами, які регулюють діяльність органів

§ Державного казначейства та механізм проведення казначейських операцій;

§ ознайомлення з характеристикою видатків бюджету та організацією роботи щодо виконання Державного бюджету за видатками;

§ визначення розпорядників бюджетних коштів та оплата їх витрат, а також розгляд механізму перерахування бюджетних коштів через органи Державного казначейства;

§ визначення загальної характеристики доходів; поняття касового виконання Державного бюджету за доходами та організація їх проведення;

§ проведення операцій щодо зарахування платежів; облік податків і зборів (обов'язкових платежів до Державного бюджету) та порядок розподілу загальнодержавних податків;

§ ознайомлення з державним регулюванням та системою бюджетного обліку виконання бюд­жетів в Україні; опанування планом рахунків як засобом реєстрації в обліку операцій та внутрішньої побудови рахунків;

§ поняття фінансової звітності про виконання бюджету;

§ сутність фінансового контролю, принципи та методи організації контролю у системі казначейства;

§ сутність, класифікацію, причини виникнення та управління державним боргом країни; визначення внутрішнього та зовнішнього державного боргу.

В результаті вивчення дисципліни «Казначейська система виконання бюджету»

студент повинен знати: організаційну структуру Державного казначейства України та його основні функції; бюджетні повноваження казначейства властивих ринковій економіці;

касове виконання Державного бюджету за доходами та видатками; сутність та призначення бюджетної класифікації; умови обліку та звітності у системі казначейства; класифікація платіжної системи виконання бюджету; контроль у системі казначейства; порядок обслуговування державного боргу.

Студент повинен вміти аналізувати бюджетні повноваження казначейства властивих ринковій економіці; визначати учасників бюджетного процесу; класифікувати доходи та видатки бюджету, а також фінансування бюджету та державного боргу; аналізувати механізм взаємовідносин користувачів коштів з казначейською системою; механізм перерахування бюджетних коштів через органи Державного казначейства.

 

Розподіл навчальних годин

Денна форма навчання

№ п/п Назва теми Кількість навчальних годин
Всього З них
Л СЗ СР Форма контролю
Становлення та розвиток державного казначейства  
Організаційні основи функціонування Державної казначейської служби України  
Державне казначейство як учасник бюджетного процесу  
Платіжна система виконання бюджету  
Касове виконання державного бюджету за доходами  
Касове виконання державного бюджету за видатками  
Казначейське обслуговування місцевих бюджетів  
Бухгалтерський облік і звітність про виконання бюджетів.  
Фінансовий контроль у системі державного казначейства  
Всього залік

 

 


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV. Розподіл нервової системи
  3. V. Розподільний диктант.
  4. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  5. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  6. XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів
  7. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  8. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  9. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  10. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  11. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  12. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом




Переглядів: 351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Розподіл навчальних годин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.