Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






A Picture of a Mushroom

One day Frenchman who was travelling in … Sweden came to … restaurant ... . Frenchman did not know … Swedish language and nobody could speak … French at … restaurant. He wanted to have … mushroom dish for his … breakfast; so he called … waiter and asked him to bring him some mushrooms. But … waiter could not understand what … Frenchman wanted. Then … Frenchman took … piece of paper and … pencil and drew … picture of mushroom. … waiter looked at … picture and left ... room at once.

Five minutes later he returned with … umbrella.

 

VI. Dramatize the following dialogue.

Waitress: Are you ready to order now?

Maria: Yes. I’ll have roast beef, and mashed potatoes.

Waitress: How do you want the beef? Rare, medium, or well-done?

Maria: Well-done. And not much salt, please.

Waitress: Sure.Would you like to have a starter?

Maria: Hmmm, I’m not sure.

Waiteress: Our salads are excellent, madam.

Maria: I’d like some green salad, then.

Waiteress: Very good. Would you like something to drink?

Maria: Oh, I’d like some mineral water, please.

Waiteress: OK. So that’s a green salad, well-done roast beef, mashed potatoes and mineral water.

Maria: Yes, that’s right.

Waiteress: Thank you and enjoy your lunch.

Maria: Thank you.

 

VII. Translate into English.

1. Офіціант приніс нам карту меню. Проглянь, будь ласка.

2. Ми замовили рибу та салат. A що хочеш ти?

3. Том зробить замовлення з ресторану по телефону?

4. Ви підготували нам рахунок?Ми вже пообідали.

5. Не забудьте замовити столик у кафе попередньо, будь ласка.

6. Давайте купимо рибу і чіпси і посидимо надворі!

7. Я замовлю морозиво з фруктами на десерт.

8. Піццерії та ресторани швидкого харчування популярні в наш час.

9. Ресторани з доставкою їжі пропонують широкий вибір страв, чи не так?

10. Обслуговування в цьому ресторані швидке, а страви смачні.

11. Ви любите поїсти в ресторані чи в кафе?

 


Читайте також:

  1. A. Match pictures 1 – 7 with their descriptions 1) – 6).
  2. Answer the questions about the pictures.
  3. B. Describe the pictures. Use the suggested phrases.
  4. Cut out some pictures of people from magazines - pop stars, sportsmen, TV stars.
  5. Describe the picture using the following questions.
  6. G. Add one job to each letter below. Use the pictures to help you.
  7. Identify the rooms in the pictures and say what you can see in these rooms and where these items are situated using the following prepositions.
  8. Look at the picture and write what you see and how it has been made. Use gerund or infinitive.
  9. Match the phrases and the pictures.
  10. Match the words and phrases (a-f) with the pictures (1-6).
  11. Match the words with the correct picture.




Переглядів: 601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Vocabulary and Speech Exercises | Grammar Exercises

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.