Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Grammar Exercises

  Modal Verbs Модальні дієслова мають ряд особливостей: · вони не мають форм інфінітива, дієприкметника і герундія, а відповідно і складних часових форм – майбутнього часу, тривалих і перфект них часів; · після модальних дієслів інфінітив вживається без частки to; · у третій особі однини теперішнього часу вони не мають закінчення –(e)s; · питальна й заперечна форми утворюються буз допоміжного дієслова to do.  

I. Make the following sentences interrogative and negative.

1. One can see the Cambrian Mountains in Wales.

2. This sportsman from Scotland can run 100 m in 10 seconds.

3. The student can answer the teacher’s question on geographical position of the UK.

4. Her husband can speak English very well.

5. I can play the guitar.

6. I can show you the way to Loch Ness.

7. The tourist may reach the English village before dark.

8. You may catch the train.

9. The tourists from China may spend the night in the camp.

10. John may take my textbook in Geography.

 

  Can (could, to be able to) Дієслово can виражає: · фізичну або розумову здатність, уміння або можливість виконати дію; All the students of our group can read and speak English. · дозвіл або заборону (в заперечній формі); You can use dictionaries. (You can’t (cannot) use dictionaries.) Could I take your pen? · сумнів, здивування, невіру у питальних і заперечних реченнях. She cannot be in Ireland now. (Не може бути, щоб вона зараз була в Ірландії.) Could he know Japanese? (Невже він знає японську?)

 

II. Answer the following questions.

1. Can you speak German?

2. Could you give me your textbook?

3. Will the teacher be able to take us to Glasgow next summer?

4. Can he play the piano?

5. Where can we buy this magazine?

6. Were you able to come in time yesterday?

7. Can I call you on Sunday?

8. Can you jump so high?

 

  May (might, to be permitted to, to be allowed to) Дієслово may виражає: · припущення з відтінком сумніву, непевності у стверджувальних і заперечних реченнях; He may be waiting for you at the British Museum. · можливість виконати дію, що залежить від певних обставин (у стверджувальних реченнях з неозначеним інфінітивом); You may go to Great Britain by plane. · дозвіл (з неозначеним інфінітивом); May I take your map of the British Isles? · ввічливе прохання (might) в питальних реченнях; Might I speak a word to you? (Дозвольте звернутися до Вас.) · категоричну заборону у заперечній формі; You may not go to Ireland. (Я забороняю тобі їхати до Ірландії.) · дозвіл або заборону за допомогою to be permitted to і to be allowed to; We were permitted to use dictionaries. We shan’t be allowed to use dictionaries. · докір, несхвалення, осуд (might). You might be more attentive.

III. Insert the missing modal verbs.

1. According to picturesque landscape it … be the Lake District in the North of England.

2. We … read and translate English texts.

3. He … come home later tonight.

4. My sister … play the violin.

5. … I use your methodical guide?

6. The tourists … go to Hull by ship.

7. … he go there by trolley-bus?

8. She … be in the library now.

9. We … finish our investigation in two days.

10. … I cross the street when the light is red?

 

IV. Translate into English paying attention to meaning and use of can, may and their equivalents.

1. Вони не змогли купити квитки до Бірмінгему.

2. Ти зможеш поїхати до Шотландії взимку?

3. Ганні заборонено їхати на море самій. Вона не вміє плавати.

4. Я не зміг відповісти на питання про корисні копалини Великої Британії.

5. Не може бути, щоб Олег провалився на екзамені з англійської мови.

6. Невже Ольга уже приїхала з Лондону?

7. Невже вони вже півгодини перекладають цю вправу?

8. Можна увійти?

9. Ви можете замовити таксі, щоб дістатись до Гайд-Парку.

10. Можливо, поїзд з Лідсу запізнюється.

11. Може, зараз вони вже летять до Лондона.

12. У мене не будо з собою грошей. Я міг би купити книжку про Сполучене Королівство Великої Британії і Північної Ірландії.

13. Я не задоволений твоєю відповіддю. Ти міг би відповісти краще.

14. Ви могли б зустріти її на вокзалі. Вона ж вперше у нашому місті.



Читайте також:

  1. A SIMPLE CONTEXT-FREE GRAMMAR
  2. B. Grammar Expansion: Participles (Participle I, Participle II) used as an attribute.
  3. C. Grammar Expansion: Modal verbs
  4. C. Grammar Expansion: Modal verbs: the past.
  5. C. Grammar Expansion: Modals verbs of certainty, probability, possibility
  6. Combating Smuggling. Grammar: Phrasal Verbs
  7. Customs’ IPR Enforcement. Grammar: PhrasalVerbs
  8. D. Grammar Expansion: Suppositional meaning: Can, Could
  9. D. Grammar Expansion: The Gerund: its forms and functions.
  10. Do the suggested exercises and check them with the key (written work).
  11. Exercise 14. In five or six sentences speak of the Customs’ responsibilities. Use some phrasal verbs from exercises 10-12.
  12. EXERCISES




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Insert the missing articles. | Lesson 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.