Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підганюка Дмитра Григоровича

РОБОЧИЙ ЗОШИТ

по проведенню лабораторних робіт

з дисципліни "Ботаніка"

за фахом 6.090.101 "Бакалавр з агрономії""

за розділом "Систематика рослин"(Частина 2)

студента І курсу агрономічного факультету

групи № 1

Підганюка Дмитра Григоровича

________________________________________________________________

(П.І.Б.)

Херсон - 2015


УДК: 58

Федорчук М.І., Онищенко С.О., Бойко Н.В.

Робочий зошит по проведенню лабораторних робіт з ботаніки за розділом «Систематика рослин» (Частина 2) для студентів І курсу агрономічного факультету; - Херсон, РВЦ «Колос», 2014 р.

Робочий зошит розраховано на виконання лабораторних занять з дисципліни "Ботаніка". Завдання розробки - поглибити теоретичні знання з .ботаніки. Протягом лабораторних занять студент набуває практичних навичок проведення самостійної роботи по виготовленню мікробіологічних препаратів, розширює об'єм знань про морфологічну і анатомічну будову рослин, їх систематичне положення.

Для виконання завдань з ботаніки по кожній темі студент користується методичними вказівками, де вказана тема, зміст, хід роботи, література для користування. Зміст кожної роботи записується в робочий зошит і виконується згідно вимог. Рівень освоєння матеріалу оцінюється за відповідями на питання по кожній темі. Виконання лабораторної роботи і ступінь засвоєння матеріалу перевіряється і оцінюється викладачем.

Робочий зошит по проведенню лабораторних занять з ботаніки розглянуто на засідання кафедри ботаніки та захисту рослин, протокол № 6 від 19.01.2014 та затверджений на засіданні методичної комісії агрономічного факультету ХДАУ протокол № З від 23.01.2014 р



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


Читайте також:

  1. Києвом заволодів Данило Галицький і поса­див там свого намісника - боярина Дмитра.
  2. Києвом заволодів Данило Галицький і поса­див там свого намісника - боярина Дмитра.




Переглядів: 688

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Переведите предложения, обращая внимание на перевод конструкции there is/are (was/were).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.