Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторна робота №1

Темаосновні положення інформаційної безпеки держави. Система нормативно-правового та організаційного управління інформаційною безпекою.

Метавивчення основних понять інформаційної безпеки держави та базових напрямів нормативно-правового та організаційного управління інформаційною безпекою.

Основні завдання:

1. вивчення поняття інформаційної безпеки, а також визначення об’єктів та суб’єктів інформаційної діяльності, що підлягають захисту;

2. уведення визначення інформаційної системи та її власти-востей як об’єктів захисту інформації;

3. вивчення базових понять і основних напрямів захисту інформаційної системи та її ресурсів;

4. визначення основних категорій, які регулюють нормативно-правовий порядок забезпечення інформаційної безпеки держави.

Основні теоретичні відомості

За останні роки в Україні реалізовано комплекс заходів щодо удосконалення та забезпечення інформаційної безпеки. Розробляється та впроваджується сучасна база правового забезпечення галузі. Прийнято Закони України «Про інформацію», «Про захист інформації в автоматизованих системах», «Про дер-жавну таємницю», низку інших законів, створюються механізми їх реалізації, готуються законопроекти, що регламентують суспільні відносини в інформаційній сфері.

Здійснюються певні заходи щодо забезпечення захисту інформації в органах державної влади, на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності.

Порядок виконання лабораторної роботи

Кожен студент повинен виконати індивідуальне завдання відповідно до варіанта і зробити висновки на основі проведених теоретичних та практичних досліджень. У висновках слід указати, яких навичок та знань набули студенти під час виконання індивідуальних завдань.

Порядок вибору варіанта: номер варіанта завдання відповідає порядковому номеру студента в журналі.

Кожному студенту потрібно розглянути наступні питання:

Основні поняття інформаційної безпеки держави.

Під час вивчення даного питання розглядаються основи нормативно-правової бази управління інформаційною безпекою держави. Сучасний стан нормативно-правового забезпечення інформаційної безпеки держави. Основні поняття та складові інформаційної безпеки. Суб’єкти та об’єкти захисту. Принципи та основні заходи забезпечення інформаційної безпеки.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль №1 «_________________________________» | Інформаційна система, як об’єкт захисту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.