Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторна робота №4

Темасфера інформатизації

Метавивчення основних положень та розділів законодавчих документів в сфері інформатизації.

Основні завдання:

1. вивчення основних положень та понять Закону України "Про інформацію", проведення класифікації інформації як головного об'єкта захисту за правовим режимом доступу, визначення переліку інформації, що має обмежений доступ;

2. вивчення основних положень та розділів Закону України «Про Концепцію Національної програми інформатизації»;

3. вивчення основних положень та розділів Закону України «Про Національну програму інформатизації».

Основні теоретичні відомості

Інформатизацію держави і суспільства можна розглядати як формування і реалізацію глобального процесу активного впровадження й широкомасштабного використання інформаційних ресурсів. У процесі інформатизації відбувається перетворення традиційних технологічних методів і засобів виробництва та пособів існування суспільства в новий — постіндустріальний.

У сучасній державі процес інформатизації стає стрижневою площиною, що поєднує всі аспекти якісних перетворень і створює фундамент для подальшого стрімкого розвитку суспільства. Результатом реалізації таких процесів є новий рівень наукових досліджень і розробок, розвиток виробництва, економіки, системи управління, а також усіх сфер соціального життя держави, суспільства й особистості.

Основою процесу інформатизації є використання новітніх наукоємних технологій. Підґрунтям існування загальнонаціональної системи інформаційних ресурсів держави стають інформаційно-комунікаційні системи та мережі, інтегровані бази даних та бази знань, експертні системи якісного прийняття рішень і т. ін.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 329

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання лабораторної роботи | Порядок виконання лабораторної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.