Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

1. Величко Л.П. Хімія: Підручник для 11 класу загальноосвітних навчальних заклдів / Л.П. Величко. – К.; «Освіта», 2011, – 222 с.

2. Буринська Н.М. Викладання хімії у 10-11 класах загальноосвітних навчальних закладів: Методичний посібник для вчителів / Н.М. Буринська, Л.П. Величко. – К.: Ірпінь: Перун, 2002. – 240 с.

3. Шиян Н.І. Хімія 11 клас: Профільне навчання на основі індивідуального вибору школярем рівня вивченого предмета / Н.І. Шиян, О.О. Буйдіна, Л.О. Севастьян, С.Ф. Сосновська, Н.В. Тупиця, Т.П. Базавлук, Є.Г. Стародубцева. – Полтава: Асмі, 2008. – 280 с.

4. Толмачова В.С. Сучасна термінологія та номенклатура органічних сполук: Навчально-методичний посібник для вчителів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів / В.С. Толмачова, О.М. Ковтун, М.Ю. Корнілов, О.В. Гордієнко, С.В. Василенко. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2008. – 176 с.

5. Бобрівник Л.Д. Органічна хімія: Підручник для студентів вищих навчальних закладів / Л.Д. Бобрівник, В.М. Руденко, Г.О. Лезенко. – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2002. – 544 с.

ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ

 

1. http://www.xumuk.ru

2. http://paramitacenter.ru


Читайте також:

  1. IV. Список використаних джерел
  2. IV. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ЗАКОНОДАВСТВА.
  3. MOV приймач, джерело
  4. V. Список вопросов и требования к экзамену
  5. V.СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
  6. VІ. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
  7. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  8. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  9. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  10. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств
  11. Аналіз майна і джерел його утворення.
  12. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ




Переглядів: 795

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додатковий матеріал до уроку | Работа № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.