Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Покупці

Аналіз покупців як компоненти безпосереднього оточення організації в першу чергу має своїм завданням складання профілю тих, хто купує продукт, реалізований організацією. Вивчення покупців дозволяє організації краще усвідомити те, який продукт у найбільшій мері буде прийматися покупцями, на який обсяг продажів може розраховувати організація, якою мірою покупці прихильні продукту саме даної організації, наскільки можна розширити коло потенційних покупців, що очікує продукт у майбутньому й багато чого іншого.

Профіль покупця може бути складений по наступних характеристиках:

• географічне місце розташування;
• демографічні характеристики (вік, утворення, сфера діяльності й т.п.);
• соціально-психологічні характеристики (положення в суспільстві, стиль поводження, смаки, звички й т.п.);
• відношення покупця до продукту (чому він купує даний продукт, чи є він сам користувачем продукту, як оцінює продукт і т.п.).

Вивчаючи покупця, фірма також усвідомлює для себе, наскільки сильні його позиції стосовно неї в процесі торгу. Якщо, наприклад, покупець має обмежену можливість вибору продавця потрібного йому товару, то його сила торгуватися істотно нижче. Якщо ж навпаки, то продавець повинен прагнути замінити даного покупця іншим, котрий мав би менше волі у виборі продавця. Торговельна сила покупця залежить, наприклад, також від того, наскільки істотно для нього якість купується продукции, що.

Існує ряд факторів, що визначають торговельну силу покупця, які обов'язково повинні бути розкриті й вивчені в процесі аналізу. До числа таких факторів ставляться:

співвідношення ступеня залежності покупця від продавця зі ступенем залежності продавця від покупця;

обсяг закупівель, здійснюваних покупцем;

наявність продуктів, що заміщають

вартість для покупця переходу до іншого продавця

чутливість покупця до ціни, що залежить від загальної вартості здійснюваних їм закупівель, від його орієнтації на певну марку, від наявності певних вимог до якості товару, від величини його доходу.

При вимірюванні показника важливо звертати увагу на те, хто платить, хто купує й хто споживає, тому що необов'язково всі три функції виконує одна й та сама особа.


Читайте також:

  1. Визначення базових умов для задоволення потреб покупців
  2. Віддача покупців
  3. Вплив кольору на поведінку покупців.
  4. Класифікація сервісного обслуговування покупців товарів
  5. Облік авансів, одержаних від іноземних покупців
  6. Обслуговування покупців.
  7. ОСНОВНІ ТИПИ РИНКІВ ЗА КІЛЬКІСТЮ ПРОДАВЦІВ І ПОКУПЦІВ
  8. Оцінка впливу на підприємство покупців
  9. Оцінка поведінки покупців-посередників
  10. Поведінка покупців як реакція на зміну ціни та її вплив на обсяг реалізації
  11. Поведінка покупців як реакція на зміну ціни та її вплив на обсяг реалізації
  12. Показники структури покупців




Переглядів: 737

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз безпосереднього оточення | Постачальники

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.