МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Регуляторна характеристика дизельного двигуна у функції від частоти обертання колінчастого вала
Регуляторна характеристика показує зміну ефективної потужності, крутного моменту, питомої і годинної витрат палива у функції від частоти обертання колінчастого вала двигуна. Для розрахунку і побудови регуляторної характеристики задаються різними значеннями частот обертання колінчастого вала двигуна у відсотках (100, 90, 80, 75, 70, 60) від номінальної величини nн, визначають проміжні значення Nеі потужності на безрегуляторній вітці регуляторної характеристики за емпіричною формулою: , (1.22) де nді, nн – відповідно проміжне і номінальне значення частоти обертання колінчастого вала двигуна, хв-1; С1=0,5; С2=1,5 – емпіричні коефіцієнти для дизельного двигуна з безпосереднім впорскуванням палива; С1=0,7; С2=1,3 – емпіричні коефіцієнти для дизельного двигуна з вихрекамерним сумішоутворенням; і – індекс режиму роботи двигуна. Визначаємо частоту обертання колінчастого вала на холостому ході із співвідношення: nх = (1+dр)nн, (1.23)
де dр – коефіцієнт нерівномірності регулятора (приймаємо 0,07…0,08) Знаючи проміжні значення потужності Nеі і відповідну частоту обертання колінчастого вала, визначають крутний момент двигуна: , (1.24) де nді – частота обертання колінчастого вала двигуна, яка відповідає потужності Nеі двигуна. Годинна витрата палива на номінальному режимі роботи дорівнює: , (1.25) де gен – питома ефективна витрата палива на номінальному режимі роботи двигуна, г/кВт∙год Годинна витрата палива на холостому ході (кг/год) становить: Gтх=(0,25…0,30)Gтн. На регуляторній вітці характеристики приймають зміну ефективної потужності від Nе=0 до Nн, крутного моменту – від Мд=0 до Мдн і годинної витрати палива – від Gтх до Gтн за законом прямої лінії. Значення питомої ефективної витрати палива (г/кВт×год) на регуляторній вітці у відповідних точках визначають з виразу: , (1.26) де Gті – годинна витрата палива, яка відповідає потужності двигуна Nеі.
Питома ефективна витрата палива на режимі максимального крутного моменту приймають на 15-20% більше, ніж при номінальній потужності: gе0=(1,15…1,20)gен. (1.27) Годинна витрата палива Gт0 при максимальному крутному моменті становить: , (1.28) де Nе0 – потужність, що відповідає максимальному крутному моменту двигуна на коректорній вітці. Проміжні точки питомої витрати палива на коректорній вітці приймаються аналогічно дослідним даним двигуна, вибраного за прототип. У разі їх відсутності приймають, у першому наближенні, зміну годинної витрати палива від Gт0 до Gтн за законом прямої лінії і будують графік Gт=f(n). Користуючись даними графіка коректорної вітки характеристики, визначають годинну витрату палива для заданих режимів роботи двигуна і обчислюють відповідну питому витрату палива. Також проміжні значення годинної витрати палива можна визначити з виразу: (1.29) Показники роботи двигуна на всіх режимах записують у зведену табл. 1.2. Приклад. Визначимо Nе для точки, що відповідає 90% завантаження:
Nе90=99,02(0,5·(1980/2200)+1,5·(1980/2200)2–(1980/2200)3)=92,68 кВт.
Аналогічно розраховуємо Nеі для решта значень частот обертання. Отримані результати заносимо в табл. 1.2. Частоту обертання колінчастого вала на холостому ході визначаємо із співвідношення: nх=(1+0,07)·2200=2376 об/хв. Для точки, що відповідає 90%-му завантаженню, крутний момент становить Mд90=3·104·92,68/3,14·1980=447,22 Нм.
Так само розраховуємо Мд для решти значень nеі, а отримані результати заносимо в таблицю 1.2. Годинна витрата палива на номінальному режимі роботи дорівнює: Gтн=255,00·99,02·10-3=25,25 кг/год. Для холостого ходу двигуна приймаємо: Gтх=0,27Gтн; Gтх=0,27·25,25=7,60 кг/год.
Питома ефективна витрата палива на режимі максимального крутного моменту
gе75=1,17gен; gе75=1,17·255,00=298,35 г/кВт∙год.
Закономірність зміни годинної витрати палива на коректорній вітці приймаємо за законом прямої лінії, а відповідні точки питомої витрати палива розраховуємо за формулою
ge90=103·24,57/92,68=265,06 г/кВт∙год. Годинна витрата палива при максимальному крутному моменті становить: Gт0=298,35×78,91×10-3=23,54 кг/год. Для точки, що відповідає 90%-му завантаженню, годинна витрата палива становить Показники роботи двигуна записуємо в табл. 1.2 Таблиця 1.2 Регуляторна характеристика двигуна
На основі даних табл. 1.2 будують графік регуляторної швидкісної характеристики дизельного двигуна.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|